וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל כפר סבא: הגנה מאולתרת לכתומים, ברקמן בקישור מנגד?

31.5.2020 / 21:30

הפלייאוף התחתון ייצא לדרך בבלומפילד (ב', 20:15, ספ' 1): בלטקסה וסגס או בן ארי כבלמים אצל אלישע לוי, תורג'מן לא רוצה להסתבך

מחזור 27הסתיים01/06/2020
בני יהודה תל-אביב
    0
      הפועל כפר-סבא
      צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

      בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

      בני יהודה

      משחק חזרה לא פשוט לבני יהודה, שתארח מחר (שני, 20:15, ספורט 1) את הפועל כפר סבא בבלומפילד במשחקה הראשון מאז פגרת הקורונה ותחנוך למעשה את הפלייאוף התחתון. אלישע לוי יצטרך להתמודד ללא שני הבלמים הקבועים, דן מורי הפצוע ואליסון דוס סנטוס המוצהב, כאשר מתן בלטקסה צפוי לפתוח כבלם ולצדו ישחק פז בן ארי או תאמבי סגס, במערך של ארבעה שחקנים הגנה. אם תאמבי ישחק כבלם, יקבל איתן ולבלום הזדמנות בקישור.

      מתן בלטקסה שחקן בני יהודה. סוכנות ג'יני
      תורגל כבלם במשחקי ההכנה. מתן בלטקסה/סוכנות ג'יני

      הפועל כפר סבא

      היריבה מהשרון רוצה להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מהר ומקווה להשיג מחר שלוש נקודות בבלומפילד. בן רייכרט חזר רק שלשום לאימונים ועמיר תורג'מן תרגל לסירוגין אותו ואת קיזיטו במרכז השדה. גם טריקו גטיהון נמצא בתמונת ההרכב כבלם, כאשר ג'ניה ברקמן שוב הוצב בקישור. תורג'מן אמר לשחקניו: "ראיתם את המשחקים אתמול, הכול פתוח, בואו נגמור עם זה מהר ולא נסתבך. צריך הרבה מאוד סבלנות ואחריות במשחקים מהסוג הזה".

      עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
      "בואו נגמור עם זה מהר ולא נסתבך". עמיר תורג'מן/לירון מולדובן

      טריוויה

      * במפגש הקודם בין הקבוצות כבשה בני יהודה את השער ה-100 שלה ב-83 משחקי הליגה מול הפועל כפר סבא. המאזן הכולל: 18:30 לכתומים בניצחונות ועוד 35 תוצאות תיקו.

      * המשחק הזה מפגיש בין שתי קבוצות החוץ הטובות בפלייאוף התחתון: בני יהודה צברה 25 נקודות כאורחת בעונה הסדירה (מתוך 34 שיש לה בסך הכול) ואילו כפר סבא צברה 18 (מתוך 26).

      * בני יהודה ללא ניצחון בשמונת משחקי בית רצופים בליגה (כולל שישה הפסדים רצופים בבלומפילד) ולא כבשה בשלושת האחרונים.

      * אלישע לוי פגש את הפועל כפר סבא תשע פעמים בכל המסגרות ולא הפסיד מאז שפוטר ממנה בינואר 2006 (בקדנציה השנייה שלו, אחרי שהחזיר את הקבוצה לליגת העל). הוא ניצח את כפר סבא שבע פעמים עם חמש קבוצות שונות (בני סכנין ובני יהודה בליגה, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה בגביע) וסיים עוד פעמיים בתיקו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: נאאל עודה
      אצטדיון: בלומפילד

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully