וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל חיפה: דור פרץ בתמונת ההרכב, סגל חסר מאוד לסילבס

29.5.2020 / 6:27

קשר האלופה, שלא שיחק בליגה מאז אוקטובר, יתחרה עם גולסה על מקום ב-11 (שבת, 20:00, ספורט 3). איביץ' צפוי לנצל את חמשת החילופים לקראת מכבי חיפה, טיבי צפוי להיות כשיר. בהפועל חיפה טוענים: "הפלייאוף זה הזדמנות טובה להוכיח את עצמנו"

מחזור 27הסתיים30/05/2020
מכבי תל אביב
  • חוזז (45)
  • שכטר (55)
0:2
    הפועל חיפה
    מכבי תל אביב

    בווידאו: איביץ' מדבר לקראת הפועל חיפה

    מכבי תל אביב

    כל תוצאה מלבד ניצחון תכניס האלופה ללחץ מיותר לפני המשחק מול מכבי חיפה ביום רביעי. במכבי תל אביב רוצים שלוש נקודות כדי להגיע שקטים למשחק העונה הראשון לפחות בפער של שש נקודות מהירוקים. משחקי ההכנה של הקבוצה היו טובים ותשעת השערים שכבשה מכבי תל אביב בשלושה משחקים התחלקו בין מגוון של שחקנים.

    איתן טיבי חזר להרכב במשחק האימון האחרון אחרי שמשך פציעה זמן רב ונראה כי הוא כשיר למחר. גם דור פרץ שלא שיחק מאז חודש אוקטובר, עשה הכנה טובה מאוד והוא יתחרה מחר על ההרכב עם אייל גולסה. בהתקפה אמורים לפתוח יחד עומר אצילי, יונתן כהן ואיתי שכטר כאשר ניק בלקמן ואילון אלמוג יתנו גיבוי וחיזוק מהספסל. ולאדן איביץ' ביקש מהשחקנים ריכוז מהרגע הראשון גם כי אין קהל ביציעים והאווירה עשויה להיות מנומנמת. איביץ' צפוי להשתמש בכל חמשת החילופים שלו כדי לאפשר מנוחה לשחקנים לקראת יום רביעי וכדי להכניס שחקנים רעננים שיוכלו לסייע להכריע את המשחק אם מכבי תל אביב תתקשה להבקיע במחצית הראשונה.

    הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ז'ראלדש, איתן טיבי (שחר פיבן), ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה (דור פרץ), דור מיכה, עומר אצילי, יונתן כהן, איתי שכטר.

    דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
    חוזר אחרי תקופה ממושכת. דור פרץ/סוכנות ג'יני

    הפועל חיפה

    המאמן חיים סילבס יצטרך להסתדר עם סגל חסר מאוד. עדן בן בסט וגילי ורמוט פצועים כאשר אליהם הצטרף השוער רן קדוש. קדוש חש בסיום האימון אתמול כאבים בברכו וייעדר מהאימון המסכם. הוא יעבור צילום בתחילת השבוע, ואם אכן לא יהיה כשיר למשחק מחר, יוזמן לסגל במקומו שוער קבוצת הנוער עמית סוארי. בכל מקרה יסמין בוריץ' יפתח בין הקורות.

    מלבד אלו גם לירן סרדל ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. מי שיחזרו לעניינים הם גל אראל ואלמוג בוזגלו. האחרון יפתח בהרכב כשבנוגע לאראל עדיין ישנה התלבטות. "ברור לכולנו שהפלייאוף זה הזדמנות טובה להוכיח את עצמנו", אמר שחקן בקבוצה, "אף אחד לא רוצה שיזכרו שהוא היה קישוט".

    הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, גידי קניוק, תומר אלטמן, סער פדידה, אלמוג בוזגלו, יקוב סילבסטר.

    רן קדוש שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
    ייעדר? רן קדוש/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * 117 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:52 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

    * מכבי תל אביב, שסגרה עונה שנייה ברציפות ללא הפסד בליגה הבכירה, סופרת ארבעה ניצחונות בית רצופים.

    * הפועל חיפה ללא הפסד בשבעת מחזורי הליגה האחרונים (כולל 1:1 ביתי מול מכבי תל אביב) ובארבעה מהמשחקים לא ספגה.

    * חיים סילבס ניצח את מכבי תל אביב במשחק הראשון שאימן מולה (1:2 עם הפועל רעננה בספטמבר 2015) ומאז היו עוד 11 מפגשים שבהם השיג שתי תוצאות תיקו אחד לעומת תשעה הפסדים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully