וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: ארבע קבוצות במרדף אחר כרטיס לפלייאוף העליון

מ.ס. כפר קאסם השישית תקווה לחזור למסלול הניצחונות מול מכבי פתח תקוה, בעוד תל אביב בת ים, אום אל פאחם והפועל רמת גן אורבות כדי לתפוס את מקומה. המשחקים ייערכו ללא קהל

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות בתום ניצחונה של הפועל באר שבע על מכבי חיפה

חמישה משחקים צפויים להתקיים מחר (שישי) במסגרת המחזור ה-29 בליגה הלאומית בכדורגל. המשחקים ייערכו ללא קהל בעקבות הנחיות ראש הממשלה ומשרד הבריאות נוכח התפשטות מגיפת הקורונה. המוליכה מכבי פתח תקוה תצא למשחק חוץ מול מ.ס. כפר קאסם. מכבי אחי נצרת תתארח אצל הפועל פתח תקוה. בית"ר תל אביב בת ים תארח את בני לוד. הפועל נוף הגליל תארח את הפועל אום אל פאחם בעוד הפועל עפולה תקווה להתאושש מהרביעייה שספגה במחזור שעבר מסכנין במשחק חוץ מול הפועל רמת גן.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
המוליכה תחזור לנצח בליגה? לידור כהן/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - מכבי פתח תקוה (15:00, 5+LIVE)

המארחת עם ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים ויודעת שאם שוב לא תנצח היא עשויה לאבד את מקומה בפלייאוף העליון. המלאבסים הפסידו במפתיע במחזור הקודם למכבי אחי נצרת מהתחתית, זאת לאחר שהדהימו ברבע גמר גביע המדינה את בית"ר ירושלים בטדי.

עלי חטיב שחקן מכבי אחי נצרת לפני עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
נצרת תשלים ניצחון כפול על שתי המלאבסיות תוך שבוע? עלי חטיב/אדריאן הרבשטיין

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת (15:00, 5stars)

האורחת לא הפסידה בשבעת משחקיה האחרונים ומגיעה עם שני ניצחונות רצופים. במחזור הקודם ניצחה נצרת את מכבי פתח תקוה וכעת היא מקווה לגבור גם על יריבתה העירונית, שניצחה רק פעם אחת בשמונת המחזורים האחרונים.

סלימאן אזברגה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יערוך הופעת בכורה מחודשת על הקווים בלוד. סלימאן אזברגה/אדריאן הרבשטיין

בית"ר תל אביב בת ים - בני לוד (15:00, שידור משולב בספורט 5)

הקבוצה של ריימונד אטוולד קטעה במחזור שעבר רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון חוץ על הפועל פתח תקוה. האורחת מהתחתית לא ניצחה בששת משחקיה האחרונים, במהלכם הפסידה ארבע פעמיים והיא זקוקה לשלוש נקודות כדי לא לאפשר לאחי נצרת לברוח לה. המאמן סלימאן אזברגה יערוך הופעת בכורה מחודשת בלוד.

ערן לוי הפועל עפולה. קובי אליהו
עפולה בצרות וחייבת ניצחון. ערן לוי/קובי אליהו

הפועל רמת גן - הפועל עפולה (15:00, שידור משולב בספורט 5)

האורדונים לא ניצחו משחק בית מאז ה-3 בינואר, אך הרשימו במחזור שעבר עם 0:3 על בני לוד. כעת מארחת הפועל רמת גן קבוצת תחתית נוספת ותרצה לאסוף שלוש נקודות ביתיות ולהשיג ניצחון שני ברציפות. האורחת מהעמק הובסה בביתה במחזור שעבר מול בני סכנין, והיא שקועה מתחת לקו האדום במרחק של שלוש נקודות מהמקום המוביל למבחנים ו-9 נקודות מחוף מבטחים.

איסמעיל עאמר, מאמן מ.ס. כפר קאסם. דני מרון
ינצח בהופעת הבכורה שלו כמאמן אום אל פאחם? איסמעיל עאמר/דני מרון

הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל פאחם (15:00, אתר ערוץ הספורט)

המארחת סופרת שלושה הפסדים ברציפות, וחמישה משחקים ללא ניצחון מאז שהביסה 0:5 את בית"ר תל אביב בת ים לפני קצת יותר מחודש. אום אל פאחם גם היא מתקשה לנצח, כשלא עשתה זאת בששת המחזורים האחרונים ותקווה לעשות זאת בהופעת הבכורה של איסמעיל עאמר על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully