וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס קרטר נפרד: "דרך מוזרה לומר שהיום אני תולה את הנעליים"

אחרי 22 עונות וקריירה בלתי נשכחת, "אייר קנדה" קלע מול הניקס את מה שעשוי להיות הסל האחרון: "אם זה נגמר היום, זה משהו שאזכור לנצח"

צילום: רויטרס

יכול להיות שווינס קרטר קלע הלילה (בין רביעי לחמישי) את אחד הסלים האחרונים של עונת 2019/20. אבל יתרה מכך, יכול מאוד להיות שהוא קלע הלילה את הנקודות האחרונות בקריירה המפוארת שלו.

קרטר בן ה-43 כבר הודיע מזמן שהוא יפרוש בתום העונה, אבל אז אף אחד לא ציפה שהעונה תסתיים כבר בתחילת חודש מרץ. ואחרי שרודי גובר אובחן כחולה בקורונה וכל משחקי הליגה הושעו עד הודעה חדשה - זו בהחלט אפשרות.

אטלנטה, קבוצתו של האמריקאי הוותיק, הפסידה הלילה לניו יורק ניקס 136:131 אחרי הארכה וקרטר קלע את הנקודות האחרונות במשחק, שלשה שקבעה את התוצאה 13.4 שניות לסיום.

"יכול להיות שידברו עוד הרבה זמן על קיום המשחקים שנשארו עד סוף העונה, אבל אם זה נגמר היום, זה משהו שאזכור לנצח", אמר קרטר, "לפחות קלעתי את הסל האחרון בקריירה שלי. אם זה היה המשחק האחרון שלי, זו דרך מוזרה לומר שהיום אני תולה את הנעליים. טכנית, יש לי עוד 15 משחקים, אבל אם לא, אני בסדר עם זה".

וינס קרטר, אטלנטה הוקס. רויטרס
וינס קרטר, אטלנטה הוקס/רויטרס
וינס קרטר, אטלנטה הוקס. רויטרס
וינס קרטר, אטלנטה הוקס/רויטרס
וינס קרטר, אטלנטה הוקס. רויטרס
וינס קרטר, אטלנטה הוקס/רויטרס
וינס קרטר, אטלנטה הוקס. רויטרס
וינס קרטר, אטלנטה הוקס/רויטרס

קרטר נבחר על ידי גולדן סטייט במקום החמישי בדראפט 1998 ומיד נשלח בטרייד לטורונטו. במדי הראפטורס הפך לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה, הוכתר לרוקי השנה וזכה לכינוי "אייר קנדה", בעיקר על שום היכולת האתלטית פוערת הפיות שלו - בזכותה גם זכה בתחרות ההטבעות באולסטאר 2000.

ב-22 השנים שלו ב-NBA (מקום ראשון בכל הזמנים) הגארד-פורוורד הפך לשחקן הראשון אי פעם שמשחק בליגה בארבעה עשורים שונים. ב-1,540 משחקים (מקום שלישי בכל הזמנים), העמיד ממוצעי קריירה של 16.7 נקודות, 4.3 ו-3.1 אסיסטים למשחק - מספרים שירדו בשש השנים האחרונות בהן כבר לא היה שחקן משמעותי כבעבר.

קרטר שיחק 7 שנים בטורונטו, 5 שנים בניו ג'רזי, 3 שנים בדאלאס, 3 שנים בממפיס, שנתיים באורלנדו, שנה בסקרמנטו ושנה בפיניקס. בשנתיים האחרונות לבש את מדי אטלאנטה, בה גם יסיים את הקריירה, או אולי סיים אותה הלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • וינס קרטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully