וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשנגלדבאך ניצחה את קלן 1:2 במשחק הראשון אי פעם ללא קהל בבונדסליגה

ברל אמבולו כבש את הראשון ו"בישל" את העצמי של מרה, והסייחים ניצחו בדרבי הלוהט שהפעם היה קריר במיוחד. אות רק צימק

עריכת וידאו: ניר חן

הדרבי האיזורי בין בורוסיה מנשנגלדבאך לפ.צ. קלן - אחד ממשחקי הדרבי החמים בגרמניה שמפגיש שתי קבוצות עם קהלים ענקיים - הפך הערב למשחק הראשון בתולדות הבונדסליגה שמתקיים מול יציעים ריקים. הסייחים ניצחו 1:2 והשלימו דאבל עונתי על היריבה המרה (0:1 בחוץ בסיבוב הראשון).

ברל אמבולו היה האיש של גלדבאך בחלק הקדמי, במשחק שנדחה מהמחזור ה-21 בשל סערה. בדקה ה-32 השוויצרי הבינלאומי בעט ברגל שמאל מתוך הרחבה, הכדור פגע באליאס סחירי, שינה מעט כיוון ונעצר ברשת. בדקה ה-71 כדור רוחב שלו פגש ניסיון הרחקה לא טוב של חורחה מרה, שכבש שער עצמי. מארק אות ניצל החלקה של יורגן זומר בבעיטת שוער כדי לצמק בדקה ה-81.

בזכות הניצחון גלדבאך עלתה למקום הרביעי עם 49 נקודות, אחת פחות מר.ב. לייפציג שבמקום השלישי ועדיין שש מבאיירן מינכן שמוליכה את הטבלה.

בורוסיה פארק, יציעים ריקים, אצטדיונה של מנשנגלדבאך, קורונה. GettyImages
בדרך כלל זה אחד המשחקים החמים בבונדסליגה. לא הפעם/GettyImages
שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך, ברל אמבולו. רויטרס
כבש את הראשון, בישל את השני. אמבולו/רויטרס

היום פורסם ששחקן האנובר, טימו הוברס, אובחן כחולה בקורונה וכי הוא נמצא בבידוד. כל שחקני הקבוצה נשלחו לבדיקות ובלי קשר לכך, בסקסוניה התחתונה הוחלט שהמשחק של האנובר נגד דינמו דרזדן בסוף השבוע הקרוב, יתקיים ללא קהל. בגרמניה התירו ל-16 המדינות המהוות את הפדרציה, לקבל החלטות בנוגע לאירועים בשטחיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully