וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ביורוליג: המשחק במילאנו הוזז בשל הקורונה, אנאדולו תארח את ולנסיה

המשחק בין האיטלקים לאולימפיאקוס נדחה ביום וייערך בגרמניה בשל התפשטות הנגיף. מוליכת היורוליג תארח את העטלפים שרוצים לקטוע רצף של שלושה הפסדים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

שלושה משחקים מלבד המפגש של מכבי תל אביב עם באסקוניה יתקיימו מחר (חמישי) במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג. המשחק שהיה אמור להיערך באיטליה בין אולימפיה מילאנו לאולימפיאקוס נדחה ביום וצפוי להיערך מחרתיים בברלין זאת נוכח הסגר הכללי שהוטל בארץ המגף בעקבות התפשטות נגיף הקורונה במדינה. צסק"א מוסקבה תארח את אלבה ברלין, אנאדולו אפס תארח את ולנסיה בעוד ריאל מדריד תארח את הכוכב האדום בלגרד.

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה עם מייק ג'יימס. דני מרון
בלט במפגש הקודם מול אלבה. מייק ג'יימס/דני מרון

צסק"א מוסקבה - אלבה ברלין (19:00, 5+LIVE)

לאחר שניצלה את הפסדה של מכבי תל אביב בבלגרד כדי לשוב למקום הרביעי, רוצה הקבוצה של איטודיס להשיג ניצחון שלישי ברציפות על חשבון הגרמנים שסופרים כבר שלושה הפסדים רצופים, שניים מהם ממש בדקות הסיום. אלופת אירופה ניצחה את כל חמשת משחקיה עד כה נגד אלבה, כשבסיבוב הראשון הביסו הרוסים ללא כל קושי את יריבתם בביתה, 66:82. מייק ג'יימס ודרון היליארד הצטיינו עם 43 נקודות משותפות.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
גם הפעם נקבל ממנו הצגה? שיין לארקין/GettyImages

אנאדולו אפס - ולנסיה (19:30, 5stars)

האלופה הטורקית שבה לנצח במחזור הקודם ונהנתה מתצוגת על נוספת מכוכבה שיין לארקין שהפציץ 40 נקודות מול אולימפיאקוס. ולנסיה לעומת זאת סופרת ארבעה הפסדים ברציפות וצנחה את המקום העשירי, כשהיא רחוקה ניצחון אחד מהשמינייה הראשונה. העטלפים חייבים לעצור את כדור השלג אך יודעים שבמשחק חוץ מול מוליכת היורוליג זה יהיה הכי קשה שיכול להיות. במפגש בין השתיים בסיבוב הראשון לא התקשתה אנאדולו להביס 77:102 בחוץ את הבאסקים.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הבלאנקוס מחפשים ניצחון שמיני ברציפות. קמפאסו/GettyImages

ריאל מדריד - הכוכב האדום בלגרד (22:00, 5+LIVE)

הבלאנקוס יגיעו למשחק עם שבעה ניצחונות רצופים ונראה שגם מצבת הפצועים ההולכת וגודלת של ריאל לא עוצרת אותה. זאת תהיה הפעם העשירית ששתי הקבוצות נפגשות במילניום הנוכחי, כשהמאזן עד כה במפגשים שנערכו הוא 3:6 לספרדים. הסרבים הצליחו לקטוע במחזור הקודם רצף של ארבעה הפסדים רצופים במשחק בו הביסה את מכבי תל אביב, אך רחוקה שני ניצחונות מהמקום השמיני ותנסה להפתיע את הקבוצה של פאבלו לאסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully