וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקועים 700 ק"מ מהבית: קבוצת ילדים בפולין אולצה להיכנס לבידוד

בהלת הקורונה באירופה: הכדורגלנים בני ה-12 לא יוכלו לשוב לבתיהם לפחות עד ה-18 במרץ אחרי שעלה חשש שמאמנם נדבק בנגיף

עריכת וידאו: ניר חן

בהלת הקורונה ברחבי העולם כבר גרמה לאינספור שינויים, דחיות, ביטולים וגזרות בעולם הספורט. הליגה האיטלקית מושעית, משחקים במפעלים מובילים נדחים למועד לא ידוע, אבל לא רק בצמרת הספורט העולמית יש נפגעים.

בפולין התפרסם סיפור מאוד לא סימפטי על קבוצת כדורגל של ילדים בגילאי 12-13, שנעולים בבידוד בבניין ולא מורשים לשוב לבתיהם מחשש שהם נדבקו בנגיף.

נבחרת דנמרק ביורו 2012. מתקן האימונים בעיר קולובז'ג, פולין. AP
מגרש האימונים בקולובז'ג, שם מבודדים הנערים/AP

קבוצת RKP ROW מהעיר ריבניק שבדרום פולין, יצאה למחנה אימון בעיר קולובז'ג - מרחק כ-700 ק"מ - ללא כל חשש. אלא שאז התברר שאביו של המאמן נסע כמה ימים לפני כן באוטובוס מאיטליה לפולין, כשלצדו גם אדם שחלה בקורונה. המאמן הוזעק לבית החולים כדי להיבדק בעצמו והחניכים שלו לא מורשים לצאת מהבניין בו הם שוהים כבר יומיים. ונזכיר שמדובר בקבוצת ילדים של השנתונים 2007 ו-2008.

מנהל בית הספר לכדורגל שבו הם משחקים, מתאוש קורץ, סיפר: "הילדים לא מורשים לעזוב את הבניין בו הם נמצאים עד ה-18 במרץ בשעה 23:59. אם תוצאות הבדיקה של המאמן יהיו שליליות, אולי יאפשרו להם לשוב לבתיהם מוקדם יותר. אם התוצאה תהיה חיובית, יאריכו להם את הבידוד".

קורץ נשאל לגבי מצב רוחם של הילדים והשיב: "כולם מרגישים טוב ואין שום פאניקה. האנשים בקולובז'ג מטפלים בהם יפה ומנהל מתקן האימונים הביא להם שולחנות פינג פונג וכדורגלן-שולחן כדי שהם לא ישתעממו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully