וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד עלתה למקום הרביעי אחרי 1:2 על אייבר

האורחת התאוששה מההפסד לברצלונה עם ניצחון במשחק ההשלמה שנערך ללא קהל ובו נפסקו שלושה פנדלים, ונמצאת כעת במקום המוביל לליגת האלופות

רויטרס

בווידאו: שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים זכייה בגביע הליגה

ההפסד הדחוק בקאמפ נואו עצר את ריאל סוסיאדד אחרי שישה ניצחונות רצופים בליגה ובגביע, אבל הערב (שלישי) היא חזרה למסלול עם 1:2 בחוץ על אייבר במשחק השלמה מהמחזור ה-24 שנערך ללא קהל באיפורואה. המנצחת לא רק חגגה דאבל עונתי בדרבי הבאסקי הקטן, אלא גם חלפה על פני אתלטיקו מדריד וחטאפה והתמקמה לה במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, בעונה נפלאה בה גם העפילה לגמר הגביע. אייבר רשמה הפסד רביעי בחמישה משחקים והיא רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

אייבר מול ריאל סוסיאדד, משחק ללא קהל. GettyImages
עצוב לראות מגרש שומם/GettyImages

הקפטן מיקל אויארסבאל והחלוץ הברזילאי וויליאן ז'וזה חזרו להרכב אחרי שלא פתחו מול ברצלונה בשבת, ושניהם גם מצאו את הרשת. הראשון כבש בפנדל בדקה ה-16 והשני סגר עניין בדקה ה-75 אחרי מסירת עומק יפה של פורטו. השוער אלכס רמירו, שנכנע בדקת הסיום לפנדל של צ'ארלס אחרי נגיעת יד של יוסבה סלדואה, עצר בדקה ה-29 בעיטה מהנקודה הלבנה של פביאן אוריאנה וקבע כי ריאל סוסיאדד היא הקבוצה הראשונה שכובשת פנדל ועוצרת אחד באותה מחצית במשחק ליגה מאז אפריל 2015. גם אז, אגב, היא זו שהצליחה באתגר, מול דפורטיבו לה קורוניה. צ'אבי פרייטו דייק אז מהנקודה הלבנה וחרונימו רולי עצר פנדל של לוקאס פרס, שכבש מהריבאונד ב-2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully