וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושיע? פלויד מייוות'ר: "אני מאוד מעוניין לרכוש את ניוקאסל"

המתאגרף האגדי שעל פי ההערכות עשה מעל מיליארד דולר בקריירה שלו, הצהיר באירוע חסות: "ניוקאסל מועדון מדהים, רק שיאותתו לי וארכוש אותם"

אתר רשמי

ניוקאסל סובלת כבר שנים מנוכחותו הבעלים השנוא מייק אשלי, אבל האם הישועה של אוהדי הקבוצה מצפון מזרח תגיע דווקא מכיוונו של פלויד מייוות'ר? המתאגרף האגדי, שמחזיק במאזן של 0:50 בקריירה ולא התאגרף מאז הניצחון על קונור מקרגור ב-2017, הצהיר באירוע חסות בו השתתף שהוא "מאוד מאוד מעוניין בניוקאסל" והוסיף שבארה"ב קוראים לזה soccer, אבל באנגליה זה ניוקאסל היא קבוצת football מדהימה". מייוות'ר הכריז: "אם האנשים רוצים שאני אקנה את ניוקאסל, רק שיודיעו לי".

פלויד מייוות'ר מול קונור מקגרגור. רויטרס
יהפוך גם את ניוקאסל לבלתי מנוצחת? מייוות'ר/רויטרס

מייוות'ר הוא לא רק אחד המתאגרפים הגדולים אי פעם, הוא גם לבטח אחד העשירים שבהם ועל פי ההערכות הוא עשה כמיליארד דולר בקריירה שלו וגם אף פעם לא הסתיר את העובדה שיש לו הרבה מאוד כסף. מייוות'ר הוא לא הראשון שהתעניין ברכישת המועדון. קבוצת השקעות הציעה למייק אשלי 300 מיליון ליש"ט עבור הקבוצה ב-2018, אבל הבעלים השנוא שולט בקבוצה הזו מאז 2008 ומסרב לשחרר.

ניוקאסל ממוקמת במקום ה-13 בפרמיירליג וכבר שנים שהיא מדשדשת ולא תחרותית, מאז ימי דויד ז'ינולה ואלן שירר העליזים. האם מייוות'ר הוא זה שיגאל אותה ויוציא אותה מהבינוניות?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בעלי ניוקאסל מייק אשלי. רויטרס
הבעלים השנוא באנגליה. מייק אשלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully