וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את סראגוסה 70:92, ניצחון גם לברצלונה

הבלאנקוס עם ניצחון 12 ברציפות בכל המסגרות. הקטלאנים גירדו 67:74 באסטודיאנטס, 17 למירוטיץ'. יריבת מכבי בחמישי באסקוניה הביסה את טנריפה 58:75

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג בעשור החולף

ריאל מדריד השיגה היום (ראשון) את ניצחונה ה-12 ברציפות בכל המסגרות. הבלאנקוס הביסו את סראגוסה 70:92 במסגרת המחזור ה-23 בליגה הספרדית והשוו באופן זמני את מאזן הניצחונות של ברצלונה עם 18, אך הקטלאנים עוד צריכים לשחק הערב ב-19:30 מול אסטודיאנטס.

ריאל הגיעה שוב בסגל חסר אך נהנתה משישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות בהובלת ג'ייסי קארול (14), כשפקונדו קמפאסו מוסיף 13 כולל אסיסט גדול לטריי תומפקינס. אוסמאן גארובה הצעיר, תרם 6 כולל חסימה אחת מטורפת שהראתה כמה פוטנציאל טמון בשחקן שרק מחר ימלאו לו 18.

אחרי הניצחון הדרמטי על באיירן מינכן ביורוליג, ברצלונה שוב לא הרשימה אבל ניצחה 74:67 בחוץ את אסטודיאנטס. ניקולה מירוטיץ' הוליך כרגיל את הקטלאנים עם 17 נקודות. אדם האנגה הוסיף 14 וקורי היגינס הסתפק ב-12. אלכסה אברמוביץ' בלט מעל כולם מנגד עם 18 נקודות.

ג'ייסי קארול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הבלאנקוס לא מפסיקים לנצח. ג'ייסי קארול/GettyImages

יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי באסקוניה הביסה את טנריפה 58:75 במשחק בו סגרה עניין ברבעים השני והשלישי כשהרבע האחרון היה ברובו גארבג' טיים אחד ארוך. אילמאנה דיופ הוליך את קלעי המנצחת עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשטוקו שנגליה מוסיף 11 ו-5 ריב'. הבאסקים במקום השמיני כשהם צמודים לולנסיה שבמקום השביעי, למלאגה שבמקום התשיעי ובורגוס עם מאזן זהה של 12 ניצחונות ו-11 הפסדים.

ולנסיה רשמה הפסד נוסף לאחר מפח הנפש ביורוליג בשישי האחרון, 87:77 מול גראן קנריה. דמונטה הארפר (16) הוליך את קלעי המנצחת, כשמאט קוסטלו הוסיף 15 נקודות ו-11 ריבאונדים. 19 נקודות של ארון דורנקאמפ לא עזרו לעטלפים.

* טורקיה: פנרבחצ'ה נחלצה בעור שיניה לאחר שכמעט שמטה יתרון דו ספרתי בדרבי של איסטנבול נגד בשיקטש, אך יצאה בסופו של דבר עם 73:74 דרמטי. ננדו דה קולו קלע 20 למנצחת בעוד עלי מוחמד ואחמט דובריוגלו (8 ריבאונדים) הוסיפו 10 כ"א. הקבוצה של אוברדוביץ' פתחה נהדר עם רבע ראשון של 10:25, אך רבע אחרון נוראי כמעט ועלה לה במשחק. למזלה, עלי מוחמד הגיע שתי שניות לסיום וקלע את סל הניצחון עבור קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully