וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס והנשיקה שריגשה את העולם: "ידעתי שאני חייב לנשק את דייגו בשביל המזל"

בגיל 36, כמעט 20 שנה אחרי שהחל את הקריירה בבוקה ג'וניורס, קרלוס טבס כבש שער אליפות בלתי נשכח והודה: "הרגשתי שאני חייב לחזור לשכונה שלי, לחזור להיות הילד הלוחם שהייתי"

חשבון הטוויטר של בוקה ג'וניורס

הנשיקה שריגשה את העולם: קרלוס טבס חשף שהוא ניגש לנשק את דייגו מראדונה לפני משחק האליפות הלילה (בין שבת לראשון) רק בשביל המזל, לפני שקרליטו הגדול הוליך את קבוצתו בוקה לאליפות מתוקה. טבס כבש בדקה ה-72 את שער הניצחון של בוקה ג'וניורס על חימנסיה לה פלאטה שקבע 0:1, והתואר הלך לבוקה בזכות ה-1:1 של ריבר פלייט מול אתלטיקו טוקומן. עוד לפני המשחק מראדונה אמר ש"תכינו את קרליטו, כי אני הולך לפתוח לו את הפה עם הנשיקה שלי", והשניים קיימו - כששחזרו את הנשיקה הקלאסית של מראדונה עם קלאודיו קאניג'ה.

קרלוס טבס, בוקה ג'וניורס, מנשק את מאמן חימנסיה לה פלאטה דייגו מראדונה. AP
סיומת מדהימה לעונה. הנשיקה/AP
קרלוס טבס, בוקה ג'וניורס, מנשק את מאמן חימנסיה לה פלאטה דייגו מראדונה. AP
הקמע. מראדונה וקרליטו/AP

עם זאת, הסיפור הכי גדול של האליפות הזאת הוא "התמונה הלוהטת" של טבס ומראדונה, שהפכה ללהיט בכל העולם, כששני הארגנטינאים הצמידו זה לזה שפתיים באהבה וחיבה גדולה. מראדונה התקבל באהבה גדולה לא רק על ידי טבס, אלא שוב על ידי בוקה ג'וניורס ואוהדיה שידעו לכבד ולהריע לשחקן העבר, על אף שהוא מאמן את היריבה וניסה לגזול ממנה את האליפות. מראדונה, כהרגלו, נראה נרגש מאוד, הודה לקהל ונישק את הדשא.

"ידעתי שאני חייב לנשק את דייגו, שככה יהיה לי מזל, לפעמים אתה חייב קמע בשביל המזל", אמר קרלוס טבס בסיום, שאף החמיא לסגן הנשיא חואן רומן ריקלמה, שמסוכסך עם מראדונה, "רומן חשוב מאוד, זה היה ברור לי מהשיחה הראשונה איתו, הוא זה שעזר לי למצוא את הקרליטוס".

מאמן חימנסיה לה פלאטה דייגו מראדונה על רקע אוהדי בוקה ג'וניורס. AP
התקבל באהבה. שוב. מאמן היריבה, דייגו/AP
קרלוס טבס חוגג אליפות, בוקה ג'וניורס. רויטרס
חזר לעצמו, ברגע הנכון. טבס/רויטרס
שחקני בוקה ג'וניורס חוגגים זכייה באליפות ארגנטינה. AP
שחקני בוקה ג'וניורס חוגגים זכייה באליפות ארגנטינה/AP

שוער חימנסיה חורחה ברון לא הצליח לעצור את הבעיטה של טבס מ-20 מטר, ובגיל 36 הכוכב הגדול שחזר לקבוצת נעוריו הביא לה אליפות מתוקה ובלתי נשכחת, ה-34 בתולדותיה, וכעת היא רחוקה רק שתי אליפויות מהשיאנית והיריבה הגדולה ריבר פלייט (36). "הייתי רעב לתהילה", אמר, "הרגשתי שאני חייב לחזור לשכונה שלי, שאני חייב להפטר מהרבה דברים כדי לחזור להילחם, כמו הילד הלוחם שהייתי. במשך שנתיים או שלוש נלחמתי נגד דברים בראש שלי, נגד המון דברים. תמיד המשכתי לעבוד קשה, ניסיתי לצאת מזה טוב, היה לי קשה מאוד לחזור לשורשים שלי. מצאתי את עצמי ברגע הנכון".

טבס החל את הקריירה שלו בבוקה בשנת 2001, כשבגיל 16 ערך את הבכורה שלו במועדון, ואחרי קריירה מרשימה שמשכה 20 שנה, כבש שער בלתי נשכח וסיים את העונה עם 9 שערים ב-17 הופעות. חוזהו מסתיים ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully