וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קניקובסקי על הכוונת של מכבי תל אביב. תוותר על שחקנים תמורתו?

8.3.2020 / 7:25

הצהובים רוצים להחזיר את הקשר ששיחק במחלקת הנוער של המועדון. ינסו לקדם עסקת חילופי שחקנים עם מכבי נתניה, לצד סכום כספי נמוך

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: נועה לוי

גבי קניקובסקי נמצא ברשימות של מכבי תל אביב לעונה הבאה. במכבי תל אביב מגלים עניין רב בקשר מכבי נתניה שצפוי להימכר הקיץ, אבל רוצים לייצר עסקה של העברת שחקנים בנוסף לסכום כסף נמוך יחסית. במכבי נתניה יצטרכו למכור את קניקובסקי אם לא יימצא בעלים חדשים לקבוצה וישאפו לעסקה שתכניס כמה שיותר כסף כמו במקרים של דיא סבע ועלי מוחמד.

למכבי תל אביב יש עדיין עניין עם הפייר פליי והמגבלה עדיין קיימת. בכל מקרה גם אם העברת שחקנים תמורת קניקובסקי תהיה על השולחן ספק רב אם יהיה מדובר בשחקנים מהשורה הראשונה מאחר שהם לא ירצו לעזוב כל כך מהר את מכבי תל אביב. לא מן הנמנע שמכבי תל אביב תנסה להכניס למשוואה שחקנים שעדיין לא הגיעו לקבוצה הראשונה של המועדון ובעיקר כאלה שמושאלים העונה לקבוצות אחרות.

דן גלזר מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי מכבי נתניה. דני מרון
על מי מכבי תל אביב תהיה מוכנה לוותר? קניקובסקי מול גלזר/דני מרון

קניקובסקי כבר היה קרוב לסגל מכבי תל אביב כששיחק בקבוצת הנוער של המועדון ואפילו כבש שער בליגת האלופות לנוער בשנת 2015 אבל אז יצא להשאלה בהפועל עכו שניצלה את זכותה לרכוש אותו בסכום נמוך ובהמשך הוא נמכר למכבי נתניה. הקשר שלא נמצא בתקופה טובה במכבי נתניה, אבל שייך לסגל המורחב של נבחרת ישראל והפוטנציאל שלו מוכר, מתאים לאופי השחקנים שמכבי תל אביב מחפשת. בחודש אוגוסט הוא יהיה בן 23.

במכבי תל אביב ממתינים להודעה של משרד הבריאות באשר לכמות הקהל שתותר לכניסה בשבח למשחק מול הפועל חיפה. במועדון מקווים להיתר של כ-22 אלף צופים על מנת שלא יצטרכו להשאיר בעלי מנויים ומנויי פלייאוף מחוץ לבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully