וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "כשעזבתי את מכבי תל אביב, אמא שלי אמרה שאחזור בדלת הראשית"

מגן ויטסה ערך ראיון לאתר הרשמי: "מכבי קנתה אותי בהרבה כסף וזה שימח אותי". על הנבחרת: "בכיתי כשקיבלתי את הטלפון הראשון"

מתוך יוטיוב

רגע לפני המשחק הקריטי של הנבחרת בסקוטלנד, אלי דסה חזר לעניינים. המגן הימני של ויטסה שיחק 90 דקות בשלושת המשחקים האחרונים ומהווה בורג חשוב מאוד בקבוצה שממוקמת במקום השביעי בליגה ההולנדית. היום (שבת) השחקן ערך ראיון היכרות מעניין לאתר הרשמי של המועדון.

אלי דסה שחקן ויטסה מול קודי גאקפו שחקן פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
חזר לעניינים וגם נפתח לאתר הרשמי. אלי דסה/GettyImages

דסה סיפר קצת על עצמו ואמר: "יש לי אחות גדולה ושני אחים צעירים. אחד מהם הוא שחקן כדורגל בליגת העל (אור). שיחקנו בעבר באותה קבוצה. ההורים שלי עלו לישראל ב-1991. יש הרבה יהודים מאתיופיה בישראל. יש לנו חיים יותר טובים בישראל. אני יודע מה ההורים שלי עברו באפריקה, הם הקנו לנו חינוך של עבודה קשה".

על התפתחות הקריירה שלו ומה שקרה לו במכבי תל אביב: "הגעתי למועדון הכי גדול בישראל בגיל 12. היו לי בעיות שם ואז עברתי למועדון אחר. אני זוכר שאמא שלי אמרה לי 'אתה תחזור למועדון הזה מהדלת הראשית'. אמרתי לה אמא על מה את מדברת. ואז באמת עברתי לירושלים ובגיל 23 מכבי תל אביב קנתה אותי בהרבה כסף. הייתי כל כך שמח".

על הזימון לנבחרת ישראל: "קיבלתי טלפון מהנבחרת ובכיתי. זה החלום הכי גדול של כדורגלן. בפעם הראשונה הייתי רק בן 17 ואחרי זה בן 21. אני שמח להיות חלק מהנבחרת. זו גאווה עצומה ללבוש את המדים הלאומיים. גדלתי ונולדתי בישראל וזה היה החלום שלי".

על התקופה של הפציעה: "אני מנסה ללמוד מכל סיטואציה. וכל מה שקורה אני מאמין שהוא קורה מסיבה טובה. יש פה צוות רפואי פנטסטי במועדון הזה. קיבלתי את כל הטיפול שהייתי צריך".

על התחביבים שלו: "אני אוהב לקרוא ספרים. מביאים לי ספרים מהארץ. זה שומר לי על ראש פתוח. הייתי שמח ללמוד באוניברסיטה בהמשך. עסקים, פסיכולוגיה. אבל זה לא הזמן המתאים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully