וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן לשם ניצח, נבחרת הדייויס גברה 1:3 על טורקיה באנטליה

אחרי הניצחון בזוגות מוקדם יותר, לשם גבר על ג'ם אילקל 2:6, 6:7 והכריע את ההתמודדות, ישראל שרדה בבית מספר 1

נבחרת הדייויס. איגוד הטניס, אתר רשמי
סידרו יתרון ראשון לנבחרת. צוקרמן וארליך/אתר רשמי, איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל השלימה היום (שבת) ניצחון 1:3 על נבחרתה המקבילה של טורקיה באנטליה והבטיחה את הישרדותה בבית מספר 1. אחרי הניצחון במשחק הזוגות מוקדם יותר, עידן לשם התייצב למשחק מכריע מבחינתו מול ג'ם אילקל המחבט מספר 1 של הטורקים וניצח אותו בשתי מערכות 2:6, 6:7. משמעות הניצחון היא שישראל לא תרד לבית 2 של גביע הדייויס וזה היה הניצחון הראשון בעידן שאחרי דודי סלע.

כזכור, מוקדם יותר היום נבחרת הדייויס עלתה ליתרון 1:2 בהתמודדות מול נבחרת טורקיה. זאת לאחר שיוני ארליך ודניאל צוקרמן גברו 3:6 ו-1:6 על יאנקה אראל וג'ם אילקל במשחק הזוגות ואפשר ללשם להכריע את ההתמודדות כולה. אתמול דניאל צוקרמן ניצח את ג'ם אילקל ובן פתאל נכנע לאלטוג ג'ליקבילק.

עידן לשם אמר בסיום: "זה היה משחק מאוד חשוב, הרגשתי טוב מאוד את העידוד והעוצמה של הנבחרת מאחוריי וזה כל כך חשוב לשחקן שמשחק במשחק כל כך חשוב. הקפטן והמאמנים הכינו אותי בצורה מעולה והחזיקו אותי שם לאורך כל המשחק, גם ברגעים הקשים. הניצחון הזה מאוד חשוב לנבחרת ואני שמח שיכולתי לעזור. ניצחון כזה מעניק לי המון ביטחון, זה משחק לא פשוט עם הרבה לחץ, כי אתה יודע שאתה לא משחק רק בשביל עצמך אלא בשביל הנבחרת. בנוסף, אלקל שחקן טוב שעשה תוצאות טובות לאחרונה, ולנצח שחקן כזה מוסיף המון לביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully