וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' ביקר את שחקניו אחרי המפלה: "רק שחקן אחד באמת הגיע"

המאמן המעוטר זעם אחרי ה-82:68 מול חימקי מוסקבה ועקץ: "ככה לא באים למשחק כל כך חשוב. השחקנים של חימקי רצו בניגוד אלינו"

באדיבות איגוד הכדורסל

מחזור יורוליג מרתק הסתיים אמש (שישי). מחזור שסיפק קאמבקים גדולים של ברצלונה ובאסקוניה מול באיירן מינכן ואלבה ברלין, הפסד מפתיע של מכבי תל אביב בבלגרד, תצוגה ענקית של שיין לארקין שתפר 40 נקודות על הראש של אולימפיאקוס. וניצחון מדהים של צסק"א מוסקבה ב-30 הפרש בחוץ על פנאתינייקוס. אבל עם כל הכבוד לאלו, המשחק הכי קריטי נערך במוסקבה, שם חימקי מוסקבה ניצחה את פנרבחצ'ה בקרב ישיר על הכרטיס האחרון לפלייאוף.

גיף ז'ליקו אוברדוביץ'. Giphy, אתר רשמי
הפעם יש לו סיבה טובה לכעוס. אוברדוביץ'/אתר רשמי, Giphy

פנרבחצ'ה, שניצחה ב-13 הפרש את הרוסים בסיבוב הראשון, לא הצליחו אפילו להשיג יתרון במצב של ראש בראש אחרי שהובסה ב-14 הפרש, 82:68, מה שאומר שבמידה של שוויון נקודות בין השתיים, חימקי היא זו שתקדים את הטורקים בגלל הניצחון הזה. פנרבחצ'ה עדיין במקום השמיני, אבל נותר לה עוד משחק חוץ מול ז'לגיריס שרחוקה ממנה רק משחק אחד והיא תסיים את העונה הסדירה עם המשחק הכי קשה שאפשר - דרבי חוץ מול אנאדולו אפס הקבוצה הטובה במפעל.

זליקו אוברדוביץ', המאמן הכי מעוטר ביורוליג שחווה אולי לראשונה בקריירה את טעמו של הכישלון, פרגן לאחר המשחק ליריבה אבל גם עקץ את שחקניו כשאמר: "חימקי ניצחה במשחק חשוב לשתי הקבוצות שההבדל ביניהן לדעתי היה שהשחקנים של חימקי באו לשחק עם תשוקה גדולה ורצון לנצח. בקבוצה שלי היה רק שחקן אחד שבאמת נלחם, רק שחקן אחד. זו לא הדרך שבה צריך לשחק במשחק כל כך חשוב".

המאמן הסרבי לא ציין שם של שחקן ספציפי, אבל מי שהוליך את הקבוצה בנקודות ונקודות מדד היה בובי דיקסון שתרם 13 נקודות, כשנאנדו דה קולו ודריק וויליאמס מסתפקים ב-11. יאן וסלי בלט בחולשתו עם 7 נקודות בלבד ב-27 דקות. מי שעשה את מירב הנזק לטורקים היה כמובן אלכסיי שבד הגדול שתפר 5 שלשות ולהט עם 23 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully