וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:2 את מנשנגלדבאך ועלתה למקום השני

הזאר מול האקסית (8) ואשרף חכימי (71) סידרו לצהובים-שחורים ניצחון חוץ גדול, שטינדל איזן בין לבין (50). רק 0:0 ללייפציג

מתוך יוטיוב

בצל המתיחות הגדולה בין האוהדים לקבוצות, נפתח אתמול (שישי) המחזור ה-25 בבונדסליגה עם ניצחון החוץ של פ.צ. קלן 1:2 על פאדרבורן. ר.ב. לייפציג שמטה שתי נקודות כשסיימה ב-0:0 מול וולפסבורג, באייר לברקוזן המשיכה במומנטום עם 0:4 מול איינטרכט פרנקפורט. בורוסיה דורטמונד השיגה 1:2 מרשים בחוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך ועלתה אל המקום השני בטבלה על חשבון לייפציג.

אשרף חכימי שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חכימי חוגג שער ניצחון חשוב מאוד/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד 2:1

האורחת עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות ומרשים במיוחד מול יריבה שהגיעה אחרי שמונה ניצחונות ותיקו בתשעת משחקי הבית האחרונים שלה. האורחת עלתה ליתרון בדקה השמינית. ארלינג הולאנד מסר לתורגן הזאר, שהשתלט על זה, השכיב שני שומרים ובעט חזק ומדויק פנימה מול האקסית את ה-0:1. גלדבאך הפעילה לחץ והצליחה לאזן בדקה ה-50 אחרי קרן: אלסאן פלאה בעט ראשון וזה הגיע אל לארס שטינדל, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-1:1. הזאר כמעט השלים צמד בדקה ה-65 עם נגיחה טובה מאוד, אבל יאן זומר רשם הצלה ענקית והשאיר את התוצאה על 1:1. דורטמונד כבשה את השני בדקה ה-71: ג'יידון סאנצ'ו המחליף שלח כדור עומק לאשרף חכימי, שפרץ מימין ובעט בין הרגליים של זומר פנימה את ה-1:2.

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
פאולסן ולייפציג תקועים/GettyImages

וולפסבורג - ר.ב. לייפציג 0:0

השוורים כבר עם תיקו שני ברציפות וייתכן שיראו את באיירן מינכן מגדילה את הפער מהם לחמש נקודות או אפילו את בורוסיה דורטמונד עוקפת אותם ועולה אל המקום השני. ר.ב. לייפציג נותרה עם 50 נקודות בלבד אחרי משחק החוץ הקשה בוולפסבורג, שמבחינתה מדורגת שביעית עם 36 נקודות ותמשיך להיאבק על מקום בליגה האירופית.

פאוליניו שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
פאוליניו חוגג/GettyImages

באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 0:4

הקבוצה של פטר בוס סוף סוף מממשת את הפוטנציאל האדיר שלה והשיגה ניצחון ליגה רביעי בחמשת המחזורים האחרונים כשבין לבין היא גם עוברת את פורטו בליגה האירופית ועולה לחצי גמר הגביע. קאי האברץ כבש כבר בדקה הרביעית את הראשון של לברקוזן וה-30 שלו בבונדסליגה אי פעם. בכך הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-30 שערי בונדסליגה בגיל 20 ו-270 יום. קארים בלארבי כבש את השני בדקה ה-14 מול שער ריק אחרי בישול של פאוליניו. הברזילאי בן ה-19 הוסיף צמד (49 ו-55) ועזר ללברקוזן לשפר את מאזנה ל-47 נקודות במאבק על מקום בליגת האלופות או אולי אפילו יותר מזה.

משחקים נוספים:

פאדרבורן - פ.צ. קלן 2:1
לפאדרבורן: דניס שרבני (73), לפ. צ. קלן: ג'ורג' מר (28), יונס הקטור (36)

פרייבורג - אוניון ברלין 1:3
לפרייבורג: רולאנד סלאי (34), כריסטיאן גינטר (55), רובין קוך (82), לאוניון: סבסטיאן אנדרסון (61), מרווין פרידריך (הורחק, 92)

הרטה ברלין - ורדר ברמן 2:2
להרטה: ניקלאס שטארק (41), מתאוס קונייה (60), לברמן: ג'וש סארג'נט (3), דייבי קלאסן (6)

שאלקה - הופנהיים 1:1
לשאלקה: ווסטון מקני (20), כריסטוף באומגרטנר (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully