וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים עם קוטיניו? ברצלונה נערכת ל"מבצע" למכירת הברזילאי

במועדון הקטלאני נערכים לכך שבאיירן מינכן לא תממש את אופציית הרכישה ומכינים כבר כמה תכניות מגירה. האופציות של הברזילאי

מתוך יוטיוב

בווידאו: אריק דייר עולה להתעמת עם אוהד של טוטנהאם ביציע

בברצלונה מאוד מקווים שבאיירן מינכן תממש את האופציה לרכוש את פיליפה קוטיניו, אבל מבינים שקיים סיכוי גדול שזה לא יקרה ומכינים תכניות גיבוי. בכל מקרה, במועדון הקטלאני לא רוצים להגיע עמוק אל תוך הקיץ כשקוטיניו עדיין שחקן שלהם ולכן עובדים כבר מעכשיו על שחרורו. "מבצע" של ממש כפי שהגדירו זאת בתקשורת המקומית.

לצד הצגות מרשימות במדי אלופת גרמניה העונה, קוטיניו סיפק גם תצוגות חיוורות והוא לא מספיק קונסיסטנטי לטעמם של רבים. הדעות במינכן חלוקות לגביו ולאחרונה ראפיניה ששיחק בקבוצה שמונה שנים אחר: "פיליפה שחקן גדול. באיירן מינכן זו קבוצה שצריכה ברזילאי בסגל והוא ברמה הכי גבוהה שיש, שחקן שיכול לעשות את ההבדל". מצד שני, יש גם שחקני עבר אחרים שטוענים שהוא לא צריך להישאר, בטח לא במחיר של למעלה 120 מיליון יורו (גובה האופציה).

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הצגות מרשימות לצד הופעות חיוורות. קוטיניו בבאיירן/GettyImages

בברצלונה בכל מקרה לא רוצים שהקשר יחזור ומכינים כמה אופציות:

1. פתיחת ההסכם עם באיירן מינכן והורדת אופציית הרכישה מ-120 מיליון לסכום הרבה יותר נמוך.

2. לנסות להעביר אותו לפריס סן ז'רמן, שהמנהל המקצועי שלה, לאונרדו, מאוד מעריך אותו. במקרה כזה ייתכן שקוטיניו ייכלל בעסקת חליפין שתנחית את ניימאר בחזרה בברצלונה ותעשה סוף לדיבורים המתישים על קאמבק שלו לקאמפ נואו.

3. חזרה של קוטיניו לאנגליה. לקבוצות הגדולות בפרמיירליג לא אמורה להיות בעיה להוציא סכום שנע סביב 100 מיליון יורו וקוטיניו מאוד מוערך בממלכה ובמיוחד בליברפול, שמכרה אותו לבלאוגרנה. בסיפור הזה מעורבים גם אגו וכבוד, אבל לאף אחד באנגליה אין ספק בנוגע להערכה של יורגן קלופ כלפיי הקשר הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully