וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף ה-UFC: "קורונה? זה שטויות, חליתי במלריה שמונה פעמים בעבר"

הנגיף החדש ממש לא מטריד את ישראל אדסניה, שינסה להגן על תוארו מול יואל רומרו ביום ראשון: "הגנים שלי אחרים, לא רואה איך הווירוס הזה משפיע עליי"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של קונור מקגרגור לאחר הניצחון על דונלד סרוני

ישראל אדסניה לא מפחד משום דבר. לוחם ה-MMA הניגרי בן ה-30, המחזיק במאזן מרשים של 0:18, עמד מול כל האתגרים שהוצבו בפניו עד עתה, כולל ב-6 באוקטובר האחרון, אז ניצח את רוברט וויטאקר בנוקאאוט וזכה בחגורת האליפות של ה-UFC במשקל בינוני. הוכחה נוספת לכך שאדסניה לא ממש מפחד ממשהו קיבלנו הלילה (בין רביעי לחמישי), רגע לפני שהוא פוגש את יואל רומרו בלילה שבין שבת לראשון בקרב ההגנה הראשון שלו על התואר.

"וירוס הקורונה? חליתי במלריה שמונה פעמים בעבר", אמר אדסניה. "כמה אנשים מתו עד עכשיו מקורונה? כמה אנשים מתו מצינון לעומת זאת? יש רעש גדול סביב הנגיף החדש, והאמת גם אני חבשתי מסיכה בשדה התעופה, אבל איך אני יכול לחשוש אם סבלתי ממלריה כל כך הרבה פעמים בעבר? הגנים שלי אחרים. אני לא אומר שאני מעל כולם או מחזיק בכוחות מסוימים, אבל אני לא רואה איך הווירוס הזה ישפיע עליי".

"מלריה היא אחת המחלות הקטלניות בעולם, לא?", הוסיף הניגרי. "אז מה הקטע עם הקורונה הטפשית הזו? בכל מקרה אני מקווה שעכשיו אחרי שדיברתי על הנגיף בלי הפסקה לא אדבק, טפו טפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully