וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה סוערת, אריק דייר ייענש, מוריניו: "רובנו היינו פועלים כמוהו"

קשר טוטנהאם שעלה ליציע והתעמת עם אוהד, "מככב" בכותרות הראשיות. הפורטוגלי: "התנהגות לא מקצוענית, אבל אני מבין אותו"

מתוך יוטיוב

לא מנצ'סטר סיטי, לא הניצחון הדרמטי של נוריץ', בוודאי לא נגיף הקורונה. אף אחד מהם לא תופס את הכותרות הראשיות באתרי הספורט באנגליה הבוקר. אלו שמורות לאריק דייר. באנגליה מזכירים החל מאתמול (רביעי) בלילה את התקרית בה אריק קאנטונה בעט באוהד של קריסטל פאלאס ולא לחינם.

טוטנהאם ספגה אמש הדחה כואבת בשמינית גמר הגביע האנגלי אחרי הפסד בית לנוריץ' בפנדלים. אחרי ההפסד, אוהד של טוטנהאם שהיה ביציע בו ממוקמים גם משפחות השחקנים, קילל את דייר. אחיו הקטן של הכדורגלן, שהיה במקום, התעמת איתו. קשר נבחרת אנגליה ראה את המתרחש והעניין יצא משליטה.

דייר עלה ליציע במהירות תוך שהוא צועק "זה אחי, זה אחי" והתעמת בעצמו עם אותו אוהד. סדרנים ואוהדים אחרים ניסו לרסן אותו, אבל בחלק מסרטוני הווידאו שהפכו ויראליים ברשתות החברתיות, דייר נראה מגיע עד לאותו אוהד ומנסה לחבוט בו. לבסוף השחקן נרגע, חזר לכר הדשא ועשה דרכו לחדר ההלבשה ביחד עם אחיו. האוהד שעמד במוקד האירוע, ברח מהמקום במהרה.

מתוך יוטיוב

ז'וזה מוריניו אמנם ביקר את דייר בעדינות, אבל עמד לצדו. כשנשאל לגבי התקרית אחרי המשחק, אמר המאמן: "אני לא יכול להתחמק מהשאלה הזו ואני חושב שאריק פעל באופן לא מקצועני. אבל בנסיבות הללו הוא עשה דבר שכולנו היינו עושים. אם מישהו פוגע בך ובמשפחה שלך, בעיקר כשמדובר באחיך הקטן... אריק פעל בחוסר מקצוענות, אבל אני חוזר שוב על מה שאמרתי: הוא עשה מה שרובנו היינו עושים. אני לצדו ואני מבין אותו".

כשנשאל אם טוטנהאם תעניש את דייר, השיב מוריניו: "אם זה יקרה, אני לא אסכים עם זה".

גם אם בטוטנהאם יגלו רחמנות, דייר צפוי לספוג עונש מההתאחדות לכדורגל והוא עלול להיות חמור מאוד. אם נזכרים בקאנטונה, הרי שהצרפתי הורחק ב-1995 לשמונה חודשים. האנגלי אמנם לא בעט אתמול באוהד כשם שעשה קאנטונה, אבל הוא עדיין בסכנה של השעייה ארוכה - אולי אפילו כזו שבסופו של דבר תמנע ממנו לשחק ביורו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully