וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ זעם על ההפסד של הפועל חיפה, חיים סילבס: "אין לי הסבר למה שקרה"

4.3.2020 / 9:29

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד לבני יהודה וההדחה מגביע המדינה: "צריכים להתבייש בעצמנו". בקבוצה מקווים שהפציעות של ניקולה גולאן וסער פדידה לא חמורות

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון רואה כרטיס אדום במשחק ראווה

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, זעם על ההפסד אמש (שלישי) 2:0 לבני יהודה ברבע גמר גביע המדינה. בשיחות עם אנשי המועדון הביע כץ את כעסו על היכולת שהציגה הקבוצה, ודרש מהצוות המקצועי להכין היטב את השחקנים לפלייאוף, כדי שלא ייראו כך שוב.

המאמן חיים סילבס הודה בסיום שמדובר היה במשחק הגרוע ביותר של הקבוצה העונה: "אין לי הסבר למה שקרה". "אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו", אמר שחקן בקבוצה. "לא יכול להיות שלמשחק הכי חשוב העונה הגענו ככה. לא עשינו כלום על המגרש והתוצאה עוד קיפחה את בני יהודה".

בסיום נשארו כמה עשרות אוהדים שקראו לשחקנים להגיע אליהם אך רק תשעה שחקנים ניגשו לאוהדים, ביניהם גם כאלו שלא שיחקו כלל דוגמת מהראן לאלה ותומר אלטמן. יתר השחקנים מיהרו לרדת לחדר ההלבשה עם ראש כפוף.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
לא היה מרוצה, בלשון המעטה. כץ/דני מרון

מניקיטה ועד גולסה: סיכום העונה הסדירה של פודקאסט הפודיום

בעניין אחר, בקבוצה מקווים שהפציעות של ניקולה גולאן וסער פדידה לא חמורות. השניים טופלו בברך בשל מכה חזקה שספגו. בנוגע לפדידה, במועדון מקווים שיחזור לשחק במהרה, שכן השחקן צריך להשלים עוד שש הופעות על מנת שישחק ב-50 אחוז ממשחקי הליגה העונה ואז חוזהו יתחדש באופן אוטומטי והוא לא יהפוך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully