וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: דאבל דאבל לאלישי כדיר בבכורה, בני הרצליה הביסה

השחקן שעבר למוליכת הלאומית מהפועל תל אביב קלע 13 וקטף 10 ריבאונדים ב-62:82 של המוליכה על אליצור אשקלון. הפסד שישי ברציפות לעפולה, גם יבנה הפסידה

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל

ארבעה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-21 בליגה הלאומית בכדורסל. המוליכה בני הרצליה הביסה את אליצור אשקלון 62:82. אליצור יבנה הפסידה 98:92 במשחק חוץ להוד השרון. הפועל רמת גן/גבעתיים הפתיעה עם ניצחון דרמטי 71:72 בחוץ על מכבי קרית מוצקין. הפועל עפולה ממשיכה בנפילה החופשית שלה ורשמה הפסד שישי ברציפות, 80:66 מול מכבי רעננה.

אור לאומי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
הוליך את הרצליה לניצחון נוסף. אור לאומי/קובי אליהו

בני הרצליה - אליצור אשקלון 62:82

מוליכת הלאומית והיורדת מליגת העל עם ניצחון נוסף, והיא מתבססת בראש הטבלה. אלישי כדיר, שהצטרף לאחרונה לקבוצה ערך הופעת בכורה נהדרת ורשם דאבל דאבל של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים. אור לאומי הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים. בצד השני 28 נקודות של פול דילייני לא עזרו לאליצור אשקלון שירדה למקום ה-12 בלאומית.

שי סגלוביץ', עוזר מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
הפסד מאכזב ליבנה. שי סגלוביץ'/מגד גוזני

מכבי הוד השרון - אליצור יבנה 92:98

המארחת נכנסה בפיגור של שש נקודות לרבע האחרון, אך נראתה פשוט נהדר וסיימה אותו ב-20:32 שהבטיח להוד השרון מהפך וניצחון גדול על קבוצת הצמרת מיבנה. טרבון יוז (37 ו-6 אסיסטים) וג'יימי הול (30 ו-16 ריבאונדים) היו גדולים על יבנה, שקיבלה משחק טוב מארבעה שחקנים אך רשמה הפסד מאכזב.

מאמן עירוני נס ציונה, עופר ברקוביץ'. ניב אהרונסון
ניצחון נאה לרעננה. עופר ברקוביץ'/ניב אהרונסון

מכבי רעננה - הפועל עפולה 66:80

האורחת ממשיכה להתרסק עם הפסד שישי ברציפות בליגה. השחקנים של ניר קפלן כזכור צעדו בראש טבלת הלאומית עד לפני כחודש וחצי, אך בתקופה האחרונה נראים פשוט איום ונורא, כשגם הופעת בכורה מצויינת מצדו של סטורם וורן (26 ו-17 ריבאונדים) לא עזרו לקבוצה מהעמק. רעננה נהנתה מיום נהדר של שלושה שחקנים, בראשם טיילר ווידמן שסיים עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים.

תוצאה נוספת:

מכבי קרית מוצקין - הפועל רמת גן/גבעתיים 72:71

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully