וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי ולסטר עלו לרבע הגמר, טוטנהאם הודחה

התרנגולים הודחו אחרי 3:2 בדו קרב פנדלים מול נוריץ' בבית. סיטי ניצחה 0:1 את שפילד וונסדיי, השועלים עם 0:1 מול בירמינגהאם

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת זכייה בגביע הליגה

שלושה משחקים נערכו הערב (רביעי) בשמינית גמר הגביע האנגלי. האלופה ומחזיקת גביע הליגה הטרייה מנצ'סטר סיטי עשתה את שלה עם 0:1 מול שפילד וונסדיי מהמקום ה-12 בצ'מפיונשיפ. לסטר ניצחה בקושי 0:1 את בירמינגהאם. טוטנהאם שוב אכזבה והודחה אחרי 3:2 בדו קרב פנדלים מול נוריץ' בבית.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אגוארו חוגג את שער הניצחון/רויטרס

שפילד וונסדיי - מנצ'סטר סיטי 1:0

שלושה ימים אחרי שניצחה את אסטון וילה וזכתה בגביע הליגה, הצליחה הקבוצה של פפ גווארדיולה לעשות צעד לעבר זכייה גם בגביע החשוב יותר. סרחיו אגוארו כבש את השער היחיד בדקה ה-53 אחרי שקיבל מבנז'מן מנדי, הסתובב ובעט כדור אותו השוער ג'ו וויילדסמית' הדף לשערו הוא בצורה די אומללה וקבע 0:1.

ריקרדו פריירה שחקן לסטר עם בן צ'ילוול. רויטרס
פריירה חוגג את שער הניצחון עם צ'ילווול/רויטרס

לסטר סיטי - בירמינגהאם סיטי 0:1

השועלים לא מרשימים לאחרונה בליגה והתוצאות לא כמו שהיו בתחילת העונה, אבל בגביע הם הצליחו לעשות את שלהם, גם אם זה הלך קשה, והשיגו את הכרטיס לרבע הגמר. שער של המגן ריקרדו פריירה בדקה ה-82 סידרו ללסטר את הניצחון ואת העלייה מול הקבוצה מליגת המשנה.

אדם אידה שחקן נוריץ' עם טים קרול. רויטרס
אדם אידה וטים קרול חוגגים הישג ענק/רויטרס

טוטנהאם - נוריץ' 1:1 (3:2 בדו קרב פנדלים)

הקנריות עם עלייה ראשונה לרבע גמר הגביע אחרי 28 שנים ואחרי הפתעה גדולה ומותחן בדו קרב פנדלים. טוטנהאם ממשיכה להידרדר ואחרי שהפסידה במשחק הראשון בשמינית גמר האלופות והתרחקה גם מהמקום הרביעי בליגה, עכשיו היא הודחה גם מהגביע.

יאן ורטונגן כבש ראשון כבר בדקה ה-13 בנגיחה אחרי הגבהה של ג'ובאני לו סלסו משמאל וקבע 0:1 למארחת. מישל וורם ביצע טעות גדולה כשהדף לא מספיק טוב בעיטה מרחוק בדקה ה-78, יוסיפ דרמיץ' השוויצרי הגיע ראשון אל הכדור החוזר והמשיך פנימה את ה-1:1. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש והמשחק הלך להארכה ולאחר מכן לדו קרב פנדלים.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
הלך גם הגביע. מוריניו/רויטרס

אריק דייר בעט ראשון ודייק, קני מקלין בעט שני ונבלם אצל השוער, 0:1 לטוטנהאם. אריק לאמלה בעט למשקוף והחוצה, אדם אידה בעט חזק לחיבורים וזה 1:1. לו סלסו בעט שלישי פנימה תוך כדי החלקה, מרקו שטיפרמן לא נלחץ ובעט חזק ומדויק את ה-2:2. טרוי פארטו בעט ונעצר אצל טים קרול, שיצא מהשער הרבה לפני הבעיטה, טוד קאנטוול בעט חזק לחיבורים והעלה את נוריץ' ל-2:3. ז'דסון פרננדס בעט את הפנדל הבא חלש ורע, קרול הדף ונוריץ' עולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully