וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה ביזארית: בלם פולני פספס את הכדור ושבר לעצמו את האף

מאצ'יי דברובסקי, כדורגלן ההגנה של השנה בפולין לפני שלוש שנים, פספס את הכדור אבל לא את הפרצוף. זה נגמר באף שבור

מתוך טוויטר

מדי כמה שנים נערכות באתרי ספורט בארץ ובעולם רשימות של פציעות הספורט הכי ביזאריות בכדורגל. כולם זוכרים את סנטיאגו קניסארס שנחתך מבקבוק בושם והחמיץ את מונדיאל 2002, או את בלם מילאן לשעבר שנפגע בעין בגלל שהות ממושכת מדי במיטת שיזוף. ובכן, בסוף השבוע גם מאצ'יי דברובסקי הפולני הצטרף לרשימה. אמנם לא בלתי שגרתי כמו המקרים הנ"ל, אבל לא בכל יום שומעים על כדורגלן ששובר לעצמו את האף.

מתוך טוויטר

דברובסקי בן ה-32 יצא ביחד עם לודז' למשחק חוץ אצל ארקה גדיניה למשחק חוץ חשוב במחזור ה-24 בליגה הפולנית, אבל סיים אותו כבר אחרי שש דקות. הסיבה: הבלם גבה הקומה (1.94 מטר) ניסה להרחיק כדור קרן בדקה השישית, אבל פספס אותו והדביק את הברך היישר לפרצוף. אפו נשבר, הוא לא הצליח להתאושש ונאלץ להיות מוחלף.

בשבועות הקרובים דברובסקי יחבוש מסכה שתגן על אפו השבור ומאמנו, אקס הפועל תל אביב קז'ימיש מוסקאל, אמר: "אין דרמה, נארגן למצ'ייק מסיכה. הוא יוכל לחזור במהרה והדברים יהיו תלויים בו".

דברובסקי הוכתר ל"שחקן ההגנה של העונה" בליגה הפולנית ב-2016/17 כשלבש את מדי לגיה ורשה ועם קבוצת הפאר מעיר הבירה זכה בשתי אליפויות וגביע. היום שיאו כבר מאחוריו והוא מנסה לסייע ללודז' להיחלץ מהמקום האחרון. וגם להתאושש במהרה מהמכה הכואבת באף.

  • עוד באותו נושא:
  • פולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully