וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': אסי גלבוע התפרקה באופן רשמי, בצפון נותרו 15 קבוצות

הקבוצה הכי ותיקה בליגה (19 שנים רצופות) ויתרה על אפשרות הגשת הערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על הפסקת פעילותה: "סוגרים את השערים באופן סופי"

כדור כדורגל. ברני ארדוב
כדור כדורגל/ברני ארדוב

אסי גלבוע, הקבוצה הכי ותיקה בליגה א', התפרקה היום (שלישי) באופן רשמי לאחר שהחליטה לא לערער על החלטת ההתאחדות להפסיק את פעילותה. הקבוצה מחבל התענכים, ששיחקה בליגה א' צפון 19 שנים ברציפות, השאירה את המחוז כרגע עם 15 קבוצות. המשמעות היא שכל המשחקים של אסי גלבוע נמחקו, והדבר למעשה מחזיר את הפועל כאוכב לפסגה על חשבון הפועל איכסל שניצחה אותה במשחק העונה ביום שישי האחרון.

בהודעה של הנהלת הקבוצה נכתב: "ברצוננו לעדכן אתכם שאנו, קבוצת אסי גלבוע אשר נפסק לחובתה הפסקת פעילות, איננו מתכוונים להגיש ערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, וזאת עקב ההחלטה של המועצה האזורית גלבוע והעומד בראשה עובד נור שלא להעביר את התקציב לקבוצה - תקציב שמגיע לנו עוד מהעונה שעברה - שבעקבות כך נגזר על הקבוצה עונש של הפסקת פעילות. מחר בבוקר נודיע על סגירת העמותה, שכוללת בתוכה את כל מחלקות הנוער והילדים בגלבוע, ומשמעות הדבר שאסי גלבוע שהוא המועדון הכי ותיק בליגה ואחד המוערכים והמכובדים שהיו, יסגור את שעריו באופן סופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully