וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו אופואדו נותח בלונדון, הערכה שסיים את דרכו במכבי תל אביב

2.3.2020 / 18:15

חלוץ מכבי תל אביב שנפצע בדרבי עבר ניתוח לתיקון הקרע בגיד הארבע ראשי. אופואדו לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ובקבוצה צפויים לחפש חלוץ אחר שיעבה את הסגל. למעלה מאלף מנויים נמכרו לפלייאוף

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

חלוץ מכבי תל אביב צ'יקו אופואדו עבר היום במרפאה בלונדון ניתוח לתיקון הקרע בגיד הארבע ראשי, פציעה שקרתה לו בדרבי האחרון. במכבי תל אביב הוציאו על כך הודעה וכתבו בין היתר: "צ'יקו אופואדו עבר את הניתוח בהצלחה וכולנו מאחלים לצ'יקו החלמה מהירה".

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הגול שלו בדרבי היה גול פרידה. אופואדו/דני מרון

למכבי תל אביב יש כבר ניסיון מר עם פציעות בגידים, כשהמפורסמת היא פציעתו של אורוש ניקוליץ' ממנה הוא לא חוזר כבר למעלה משנה. גם דור פרץ סובל מפציעה מאוד דומה בגיד וכבר חמישה חודשים מאז הוא עדיין לא חזר לשחק, אם כי על פי מה שמספר מאמן הקבוצה ולאדן איביץ', פרץ כבר יכול להיות משותף במשחקים וזה יקרה בקרוב.

הפציעה של אופואדו מסיימת ככל הנראה את דרכו במכבי תל אביב. לשחקן גם כך לא היה חוזה לעונה הבאה. הוא חתם לפני כשנה וחצי על חוזה לשנתיים והיה אמור לסיים בתום העונה הזו את דרכו בקבוצה. הפציעה הנוכחית ככל הנראה תוסיף להחלטה מאחר שאופואדו לא יוכל להיות כשיר למשחקי המוקדמות באירופה ומכבי תל אביב תעדיף ככל הנראה חלוץ זר אחר, מה שהיתה עושה קרוב לוודאי גם כך אלמלא הפציעה שלו.

בתוך כך, במכבי תל אביב מאוד מרוצים ממכירת המיני מנוי לחמשת משחקי הבית בפלייאוף העליון. הבוקר דיווחו במועדון שהם מכרו למעלה מאלף מנויים כאלו בתוך 24 שעות וההערכה היא כי עד סוף השבוע תימכר כמות כפולה. כזכור, בקבוצה הוציאו למכירה קרוב ל-3,000 מיני מנויים ולא יותר מכיוון ששערים 4 ו-5 בבלומפילד שמורים לקהל האורח בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully