וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחולל הניסים של ריימס": פרדראג ראיקוביץ' נבחר לשחקן המחזור בצרפת

אקס מכבי תל אביב ממשיך להלהיב: "ל'אקיפ" העניק לו ציון 9 נדיר, מאמן ריימס משבח, ובמקביל אייאקס ופורטו מהדקות את המעקב

רויטרס

פרדראג ראיקוביץ' ממשיך לפרוח בליגה הצרפתית. אקס מכבי תל אביב רשם שלשום (שבת) עוד משחק מצוין כולל הצלה גדולה בדקות הסיום של ה-1:1 של ריימס שלו מול מונאקו, וסחט מחמאות בתקשורת המקומית.

"ל'אקיפ" פרסם היום את הרכב מצטייני המחזור, הכליל בתוכו את ראיקוביץ' בן ה-24 ואף בחר בו לשחקן המחזור עם הציון 9 הנדיר - יותר גבוה משל קיליאן אמבפה, למשל.

"מחולל הניסים של ריימס עשה זאת שוב, עם עוד מפגן שוערות מרשים", נכתב בעיתון הצרפתי הנפוץ. גם בעיתונות המקומית של ריימס מתלהבים מראיקוביץ' וכבר הכתירו אותו לשחקן העונה, אחרי שספג 21 שערים בלבד ב-27 מחזורים - הנתון הטוב בליגה. "השוער המוכשר הוא האדריכל של ההגנה הטובה בצרפת", ציינו.

שוער ריימס פרדראג ראיקוביץ'. GettyImages
בדרך לקבוצה גדולה? ראיקוביץ'/GettyImages

מאמן ריימס דויד גויון אמר אמש: "פרדראג ראיקוביץ' מוכיח את עצמו בכל משחק מחדש. היו לו עצירות גדולות בדקות הסיום של המשחק, ואני שמח שהוא שומר על יציבות".

במקביל מדווחים בצרפת על המעקב המתמשך של אייאקס אחרי ראיקוביץ'. שוערה הנוכחי של קבוצת הפאר ההולנדית אנדרה אוננה צפוי לעבור לקבוצה בכירה יותר בקיץ, וההערכות הן שראיקוביץ' מועמד מוביל להחליפו. גם פורטו מביעה עניין בשוער הסרבי, שחתם הקיץ בריימס לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully