וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גלזר: "שמח שעזרתי לקבוצה, עשינו משחק גדול ונלחמנו כמו גברים"

שוער סקציה נס ציונה היה מרוצה אחרי המשחק הנהדר שלו וה-0:1 החשוב מול קרית שמונה, רפואה: "מאוכזב מאוד, אבל נישאר בליגה"

ליאור זדה מאמן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
יכול לחייך חיוך רחב. זדה/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה רשמה הערב (ראשון) ניצחון קריטי מבחינתה עם 0:1 ביתי מול עירוני קרית שמונה, במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל והאחרון בעונה הסדירה לפני תחילת הפלייאוף התחתון. שער של רז שטיין בכדור חופשי יפה בדקה ה-53 צימק את הפער של הכתומים מאותה קרית שמונה ומהקו האדום לנקודה אחת בלבד.

עומרי גלזר שוער סקציה נס ציונה מול אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
סידר לנס ציונה ניצחון קריטי. גלזר/ברני ארדוב

המאמן המנצח ליאור זדה אמר אחרי המשחק: "אין כמו הרגשה של ניצחון, ובטח בליגת העל. הינו מודעים למצב, ואולי בגלל זה נראינו ככה בחצי הראשון, כי התחלנו רך. אבל היה פה יום מטורף של גלזר, שהיה חד ומפוקס והשאיר אותנו במשחק. בהתחלה קרית שמונה הייתה מסוכנת יותר, אבל בחצי השני היינו הרבה יותר טובים, הרבה יותר חזקים באמצע, וזה עבד.

"מומנטום? כן זה חשוב בכדורגל, במיוחד בליגה הזאת. קודם כל ניקח אוויר, אכיר את כולם יותר טוב, ננוח קצת ונתכונן למשחק הבא. אני מאוד מאמין בשחקנים שיש פה, יש שחקנים מוכשרים שיודעים לעשות דברים יפים. בפלייאוף נצטרך להביא דברים אחרים - הרבה יותר אופי והרבה יותר כוח ונחישות".

שוער נס ציונה עומרי גלזר, שהצטיין עם מספר הצלות, אמר: "אני שמח שניצחנו, זה הכי חשוב. עזרתי לקבוצה וזה בונוס, עשינו משחק גדול, משחק הקרבה ונלחמנו. ידענו שאם נפסיד נהיה בבעיה. נלחמנו כמו גברים. אנחנו באים אל הפלייאוף עם הראש למעלה ונילחם בכל משחק. היה לי משחק מצוין, אני עובד קשה והמשחקים האלה עם בונוס. הכדור לא עבר את קו השער בבעיטה של גיא בן לולו".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
רפואה מאוכזב מאוד/ברני ארדוב

מאמן קרית שמונה קובי רפואה: "במחצית השנייה הגענו לשני מצבים. זה משחק שהיה לנו ביד, היינו צריכים לנצח יותר מ-0:1, אבל זה בדיעבד. ידענו שזה משחק העונה מבחינתנו ובעטנו בדלי. אני מאוכזב מאוד. אם היינו מנצחים היום, היינו נשארים בליגה סופית. זה היה המשחק הכי חשוב העונה וזה היה אצלנו ביד. אני מאוכזב מאוד, גם ברמה האישית. נרים את השחקנים, אנחנו כמה דקות אחרי משחק כל כך חשוב. ניצחנו את נתניה וידענו שזה משחק העונה והיינו במשחק, זו אכזבה גדולה מאוד. יכול להיות שחסרה לנו רגל מסיימת היום. נגזר עלינו להילחם עד הסוף, אבל לא יעזור כלום, אנחנו נישאר בליגה ולא יעזור שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully