וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 0:2 את סנט אטיין בדרבי מצמד של מוסא דמבלה

אחרי הניצחון על יובנטוס, שחקניו של רודי גרסיה חגגו גם בדרבי וסיבכו את היריבה המושבעת בקרבות התחתית. 0:1 לליל בנאנט

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: דחיית משחקי סרייה A בשל נגיף הקורונה

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית הושלם הערב (ראשון) עם ניצחונה של ליון 0:2 בדרבי על סנט אטיין שהסתבכה קשות בתחתית. ליל הרביעית ניצחה 0:1 את נאנט בחוץ, ובורדו סיימה ב-1:1 מול ניס.

שחקני ליון חוגגים. רויטרס
שוב שמרו על שער נקי. שחקני ליון חוגגים/רויטרס

ליון - סנט אטיין 0:2

אחרי הניצחון המפתיע על יובנטוס במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, ליון צלחה גם את הדרבי וסיבכה את האקס קלוד פואל עם נקמה על ההפסד בסיבוב הראשון. סנט אטיין שוב נאלצה להתמודד עם רשימת חיסורים ארוכה, ובדקה ה-27 ספגה מראשו של מוסא דמבלה, שנגח פנימה אחרי כדור חופשי של מרטן טרייה. אנתוני לופס מנע שוויון מדניס בואנגה בשני מקרים במחצית השנייה, כשבצד השני שער של לוקא טוזאר נפסל בעזרת ה-VAR בגלל נגיעת יד במהלך הבנייה (66) ולאחר מכן גם שער של המחליף קרל טוקו אקמבי בגלל נבדל (80), אבל דמבלה השלים צמד עם פאננקה מהנקודה הלבנה בדקה ה-95 וסגר עניין. ליון התקדמה למקום החמישי, סנט אטיין רק שתי נקודות מעל המקום המוביל למבחנים.

קרל טוקו אקמבי שחקן ליון. רויטרס
השער שלו נפסל. קרל טוקו אקמבי/רויטרס
תפאורה של אוהדי ליון. רויטרס
תפאורה נהדרת של אוהדי ליון/רויטרס

נאנט - ליל 1:0

עד לפני חודש בדיוק, לליל היו שני ניצחונות חוץ בלבד העונה. עכשיו יש לה רצף של שלושה כאלה, אחרי שהמשיכה ביכולת הטובה ואספה שלוש נקודות גם בסטאד דה לה בוז'ואר. נאנט לא ניצחה את סגנית האלופה בבית במסגרת הליגה מאז מאי 2004, וכשלה במשימה גם הפעם. אלבן לאפון עוד הציל אותה כמה פעמים, עד שנכנע בדקה ה-58 לנגיחה של בנז'מן אנדרה אחרי כדור קרן של רנאטו סאנצ'ס. ליל במקום הרביעי, נקודה מראן השלישית שמחזיקה כרגע בכרטיס הנוסף לליגת האלופות.

בורדו - ניס 1:1
לבורדו: ניקולא דה פרוויל (21). לניס: אדם אונאס (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully