וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון דרמטי לסביליה, תיקו לאתלטיקו, חטאפה במקום הרביעי

אוסאסונה הצליחה לחזור מ-2:0 ב-10 שחקנים, אבל אן-נסרי השלים צמד וכבש שער ניצחון בתוספת הזמן. הקולצ'נרוס אכזבו עם 1:1 מול אספניול, 0:1 לחטאפה על מאיורקה

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

המחזור ה-26 בליגה הספרדית עומד היום (ראשון) בסימן הקלאסיקו הגדול, אך עוד לפני כן נערכים ארבעה משחקים. סביליה השלישית ניצחה 2:3 במשחק רב אירועים את אוסאסונה, בעוד אתלטיק בילבאו חגגה ניצחון ראשון ב-2020 עם 0:1 ביתי על ויאריאל. אתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 מאכזב מול אספניול האחרונה וחטאפה עלתה על חשבונה למקום הרביעי עם 0:1 במאיורקה.

יוסף א-נסירי חלוץ סביליה. GettyImages
ניצח לסביליה את המשחק. יוסף אן-נסרי/GettyImages

סביליה - אוסאסונה 2:3

אחרי ה-0:3 בחוץ על חטאפה, סביליה חזרה לביתה עם משחק נוח על הנייר מול אוסאסונה בידיעה שניצחון ייתן לה פער של שלוש נקודות על פני סוסיאדד ואתלטיקו מדריד במקום השלישי והיא עשתה את זה אחרי דרמה לא קטנה. המשחק הזה נפתח מצוין מבחינת המארחים שעלו ליתרון כבר בדקה ה-13 משער של יוסף אן-נסרי בבעיטה שטוחה לפינה. לוקאס אוקמפוס הכפיל בנגיחה בדקה ה-45 והצרות של הקבוצה מפמפלונה רק התעצמו אחרי שסרחיו הררה השוער שלה הורחק אחרי נגיעת יד מחוץ לרחבה. רובן אנדרדה השוער המחליף נאלץ להיכנס במקום חוסה ארנאיס, אבל דווקא בעשרה שחקנים אוסאסונה עשתה קאמבק.

זה התחיל עם שער מצמק של ארידאנה הבלם שנותר חופשי לכדור חופשי ונגח פנימה בדקה ה-64. עשר דקות חלפו ואוסאסונה השיגה את השני שלה עם פנדל של רוברטו טורס אחרי נגיעת יד של אסקודרו ברחבה. האורחת כבר חגגה נקודה יקרה, אלא שבדקה השלישית של תוספת זמן מתוך שמונה, אן-נסרי השלים צמד כשדחק מקרוב אחרי שז'ול קונדה הוריד לו כדור בראש ונתן את האות לחגיגות בפיחואן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סאול שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
סאול חוגג את שער השוויון/רויטרס

אספניול - אתלטיקו מדריד 1:1

הקולצ'ונרוס איבדו שתי נקודות יקרות במאבק על המקום בליגת האלופות ואיבדו את המקום הרביעי לטובת חטאפה. המארחת הצליחה להשיג נקודה מפתיעה במאבק ההישרדות שלה, אבל גם כך נותרה במקום האחרון עם 20 נקודות בלבד. סטפן סאביץ' סידר לאספניול יתרון עם שער עצמי חסר מזל בדקה ה-24, אבל סאול איזן בדקה ה-47 וקבע חלוקת נקודות.

נמניה מקסימוביץ' שחקן חטאפה. GettyImages
חתום על שש נקודות. נמניה מקסימוביץ'/GettyImages

מאיורקה - חטאפה 1:0

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ולמרות העייפות לאחר הדחת אייאקס מהליגה האירופית, חטאפה ידעה לקחת שלוש נקודות בפלמה וחזרה למקום הרביעי. קנדי פתח בעמדת הקשר השמאלי בהיעדרו של מארק קוקורייה המוצהב, ובדקה ה-67 הוא הרים נהדר לנמניה מקסימוביץ' שנגח פנימה וחגג גול שני העונה - שניהם שערי ניצחון. מאיורקה נותרה מתחת לקו האדום, במרחק שלוש נקודות מסלטה ויגו שמעליו.

ראול גרסיה שחקן אתלטיק בילבאו בועט פנדל. GettyImages
5 מ-5 העונה מהנקודה הלבנה. ראול גרסיה/GettyImages

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 0:1

ניצחון ראשון לבאסקים ב-2020. אחרי ארבעה הפסדים רצופים שלהם קדמו חמש תוצאות תיקו והפסד, אתלטיק בילבאו עשתה סוף ל-10 משחקי ליגה ללא ניצחון והתקדמה למקום ה-10. איניאקי וויליאמס בעט כדור למרפק של פאו טורס בתוך הרחבה וראול גרסיה ניצל את זה כדי לכבוש מהנקודה הלבנה בדקה ה-56. וויליאמס, שנכנס רק ארבע דקות קודם לכן, יכול היה להבקיע גם הוא באותה צורה, אבל סרחיו אסנחו הדף את הפנדל השני בדקה ה-66.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully