וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקורונה: בוטל טורניר בדמינטון בינלאומי בראשל"צ, מילאנו-ריאל מדריד ללא קהל

העירייה הורתה על ביטול טורניר הנוער, גם ביורוליג לא לוקחים צ'אנסים. אוהדי אטאלנטה נבדקו בקפידה בכניסה לאצטדיון בלצ'ה

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

מועדון מכבי ראשון לציון בבדמינטון הודיע היום (ראשון) כי הוא נאלץ לבטל את טורניר הנוער הבינלאומי אותו הוא מארח מדי אביב כבר עשור, כולל במצבים בטחוניים רגישים. ההחלטה התקבלה בהוראת העירייה, כחלק מצעדי ההתגוננות מפני וירוס הקורונה. מנהל המועדון ניר יוסים שלח היום מכתב אל נציגי עשרות המדינות שהיו אמורות לשלוח ספורטאים אל הטורניר השייך לסבב הבדמינטון העולמי והודיע כי הוא מצטער לבטל את התחרות. הטורניר המסורתי היה אמור להיפתח ב-12 במרץ ולהימשך שלושה ימים.

לא רק בישראל חוששים, כמובן. ביורוליג הודיעו רשמית שהמשחק שבו מילאנו תארח את ריאל מדריד ביום שלישי ייערך ללא קהל. עוד משחק שייערך ללא קהל הוא המשחק שבו ברשיה תארח את ונציה במסגרת המחזור השישי של הטופ 16 ביורוקאפ. משחק נוסף שנמצא בסכנה הוא זה בין וילבראן ו-ולנסיה, זאת לאחר שמשחק הליגה של הצרפתים מול מונאקו נדחה בגלל אותה סיבה.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד עם גבריאל דק, וולטר טבארס, אנתוני רנדולף. דני מרון
יגיעו לאיטליה, אבל לא ייתקלו בקהל האיטלקי. שחקני ריאל מדריד/דני מרון

* באיטליה מכרה אטאלנטה 201 כרטיסים למשחק החוץ מול לצ'ה היום, אולם 30 בלבד עשו את המסע. מי שהגיע לאצטדיון נבדק באופן קפדני, על ידי חובשים בעלי מסיכות וכפפות, כדי לוודא שאינו נגוע בקורונה.

* בזמן שבאירופה ממשיכים לבטל משחקים ולסגור אצטדיונים מחשש להפצה של הנגיף, כעת גם בארה"ב שוקלים לעצור זמנית את הליגות המקצועניות וזה כולל את ליגת ה-NBA. מייק באס דובר הליגה התייחס לנושא ואמר: "הבריאות והביטחון של העובדים שלנו, השחקנים והאוהדים הם מעל הכול. אנחנו עובדים בתיאום עם הקבוצות ומתייעצים איתן לגבי דרכי פעולה ועוקבים מקרוב אחרי הסיטואציה הזו". החשש מהנגיף הזה מתחיל להתפשט במדינה וסי ג'יי מקולום, כוכבה של פורטלנד כבר צייץ וכתב: "הקורונה הגיע לאורגון. תוודאו שאתם רוחצים ידיים עם סבון למשך 20 שניות ויותר, תכסו את הפה שלהם כשאתם משתעלים. אני מפסיק לחתום לאוהדים עד הודעה חדשה".

עוד בוואלה!

ארה"ב: מת ראשון מנגיף הקורונה; טראמפ: "סבירות למקרים נוספים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully