וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות מזהיר: נעמיד לדין קבוצות על קריאות הומופוביות של אוהדים

1.3.2020 / 14:52

ניר רשף פרסם הבהרה בעקבות הקריאות החוזרות נגד דני עמוס: "השנה היא 2020. לא נעסוק פעם נוספת בהתנהגות מהסוג הזה". הפועל תל אביב ובני יהודה יעמדו לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של האוהדים

צילום: ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל מגיבה לקריאות החוזרות ביציעים נגד דני עמוס, ומזהירה: קבוצות יעמדו לדין על קריאות הומופוביות של אוהדים. היום (ראשון) פרסם תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף הבהרה לקבוצות בעקבות קריאות הומופוביות שנשמעו בשני המשחקים האחרונים של מכבי נתניה, ששוערה דני עמוס הפך לנושא הדגל הלהט"בי בליגת העל.

עמוס קידם את המאבק בהומופוביה בכדורגל הישראלי אחרי שאחיו יצא מהארון, ומאז לצד תמיכה רבה הוא גם סופג קללות ונאצות שהגיעו לשיאן בשני המחזורים האחרונים, בהם שיחקה מכבי נתניה נגד עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב.

דני עמוס שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
עכשיו הביזיון ייפסק? דני עמוס/ברני ארדוב

אמש בהפסד 1:0 לאלופה, נשמעו הקריאות ביציעים באופן מוגבר, לכן מיהרו בהתאחדות לפרסם הבהרה. "השנה היא 2020 אם יש צורך להזכיר", כתב רשף. "אינני נוהג להעמיד לדין באירוע ראשוני ללא מתן אזהרה או הנחיה, אך ברור כי החל מעתה, קבוצה אשר קהל אוהדיה יתבטא בצורה זו, תועמד לדין על כל המשתמע מכך".

כמו כן, ניר רשף הודיע כי החליט להעמיד לדין משמעתי את הפועל תל אביב וגם את בני יהודה בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל האוהדים שלהן. האדומים יעמדו לדין על סמך דו"ח השיפוט של אוראל גרינפלד שציין כי לוסיו חלוץ הפועל חדרה הציג בפניו מצית שלטענתו נזרקה מכיוון יציע אוהדי הקבוצה. בנוסף הוא מציין שבדקה ה-94 נזרקה מצת לעבר עוזר השופט מכיוון היציע.

בני יהודה מואשמת בכך שאוהדיה הדליקו רימון עשן בפתיחת המשחק מול הפועל חיפה וכן שהמחצית הראשונה והשנייה נפתחו באיחור של 4 ו-3 דקות בשל המתנה למשחק המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully