וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג משבח את גדי קינדה, גם מאמנו מחמיא: "הוא מחשמל"

אחרי שער הבכורה ב-MLS, בעלי בית"ר חשף: נקבל אחוזים על מכירה עתידית של הקשר. מאמן קנזס סיטי מתמוגג: "הוא תמיד משחק כדורגל חיובי. מי שאוהב כדורגל שמח, יהנה לצפות בשחקן כזה". גם בתקשורת פרגנו

צילום: ברני ארדוב

ספתח נהדר לגדי קינדה: הקשר בן ה-25 ערך הבוקר (ראשון) את הופעת הבכורה שלו ב-MLS, וכבש שער נפלא בניצחון 1:3 של קבוצתו קנזס סיטי על ונקובר. השער של קינדה הגיע בדקה ה-39, במצב של 1:1, עם בעיטה עוצמתית מקצה הרחבה ברגל שמאל החלשה שלו.

אחרי המשחק, העלה בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג פוסט אינסטגרם בו שיבח את קינדה, וחשף כי במסגרת חוזהו, בית"ר תקבל אחוזים ממכירה עתידית שלו. "בוקר טוב גדי קינדה. סעיף שחרור או לא סעיף שחרור, לעולם לא אעצור אדם מלהגשים את החלום שלו", כתב. "שמח מאוד לראות את גדי מתחיל לפרוע שטרות כבר במחזור הפתיחה ועוד עם איזה גול! עד עכשיו אני לא יודע אם הוא ימני או שמאלי, גם הוא לא יודע...שאלתי את גדי הבוקר איך היה, ענה שהכל שם מדהים, ברמה הכי גבוהה אבל הקהל של בית"ר תמיד יחסר לו. יום אחד, כשגדי יחליט שהגיע הזמן לחזור לארץ אנחנו ניפגש שוב בטדי.ברכות ילד, תמשיך ככה!

קינדה, שהוחלף בדקה ה-90, סחט מחמאות גדולות ממאמנו פיטר ורמס. "הוא עובד כל כך קשה, ואם אתה אוהב כדורגל חיובי ושמח, אתה חייב לאהוב את הבחור הזה", אמר. "יש לו יכולות מחשמלות, והגיע לו להבקיע שער כזה בזכות היכולות הללו".

גם החלוץ אריק הורטאדו החמיא לקינדה, שנבחר לאיש המשחק. "הוא כבש שער מהסרטים, והיה מצוין. השחקנים החדשים הציגו יכולת מצוינת".

גם החלוץ אריק הורטאדו החמיא לקינדה, שנבחר לאיש המשחק. "הוא כבש שער מהסרטים, והיה מצוין. השחקנים החדשים הציגו יכולת מצוינת".

  • עוד באותו נושא:
  • גדי קינדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully