וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן לבאות? לונה צ'מטאי ניפצה את שיאה וזכתה במרתון טוקיו

1.3.2020 / 8:04

רגע לפני המשחקים האולימפיים, רצת המרתון ניפצה את שיאה האישי ועצרה את השעון על 2:17:45 שעות (התוצאה השישית בטיבה אי פעם). לונה: "ההכנה שלי אפשרה לי לשפר את השיא שלי"

לונה צ'מטאי זוכה במרתון טוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: לונה צ'מטאי זוכה במרתון

לונה צ'מטאי סלפטר ממשיכה את השנה הנהדרת שלה וחמישה חודשים לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בטוקיו, רצת המרתון ניצחה במרתון שנערך בבירת יפן עם זמן של 2:17:45 שעות, שיפור של 2:01 דקות לשיאה הקודם. התוצאה הזו מציבה את לונה כאתלטית עם הזמן השישי בטיבו אי פעם והיא תזכה בפרס של 125 אלף דולרים.

לונה צ'מטאי סלפטר חוצה את קו הסיום בריצת מרתון טוקיו. GettyImages
הישג נהדר. לונה צ'מטאי/GettyImages

סלפטר היא אחת התקוות הכי גדולות של המשלחת הישראלית למדליה באולימפיאדה אחרי שבמשחקים האולימפיים בריו היא פרשה באמצע הריצה בגלל פציעה. סלפטר מחזיקה בשיא ישראל בכל הריצות הארוכות והיא תגיע לאולימפיאדה כשהיא אולי בכושר הטוב בקריירה שלה.

לונה צ'מטאי סלפטר אחרי מרתון טוקיו 2020. GettyImages
רק שתמשיך בכושר הזה/GettyImages

לונה אמרה מיד לאחר התחרות: "אני מאוד מרוצה מהביצועים של היום, ההכנה שלי אפשרה לי לשפר את השיא האישי שלי, אני מרגישה שהתוצאה היום מחזירה לי על כל העבודה הקשה שנעשתה בחודשים האחרונים. לצערי בשני המרתונים האחרונים לא יכולתי לבטא את עצמי ביום המירוץ, אבל היום כל התנאים היו מושלמים כאן בטוקיו. רוח הראש פגעה מק"מ 35, אבל כל כך רציתי לנצח פה ולהשיג שיא אישי חדש שרצתי כמה שיותר מהר והגעתי לבסוף במקום הראשון וזכיתי במרתון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully