וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מחמיא לג'ייק כהן: "הנשק הסודי שלי"

29.2.2020 / 23:12

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהפורוורד שהצטיין עם 22 נקודות מול גלבוע/גליל: "בכל פעם שאני צריך אותו הוא שם, הדוגמא למקצוענות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון נבחרת ישראל על רומניה

מכבי תל אביב דילגה הערב (שבת) מעל גלבוע/גליל עם 76:99 קליל, ארבעה ימים לפני משחק היורוליג הקשה מול אנאדולו אפס. ג'ייק כהן היה מעל כולם עם 22 נקודות, לצד מחמאות מיאניס ספרופולוס בסיום. "ג'ייק הוא הנשק הסודי שלי, כל פעם שאני צריך אותו הוא שם", אמר המאמן היווני. "בליגה הישראלית, ביורוליג, אני שמח מאוד מאיך שהוא מתנהל ומאיך שהוא מוכן לעזור לקבוצה, ולא משנה כמה שהוא שיחק. זו הדוגמא למקצוענות".

על המשחק עצמו אמר ספרופולוס: "היה לנו משחק טוב מאוד התקפית, אחד הטובים ביותר שלנו בליגה. התחלנו מאוד מרוכזים והובלנו מההתחלה, פתחנו יתרון דו ספרתי בסמוך לסיום הרבע הראשון ושמרנו את היתרון הזה עד לסיום. כל מי ששיחק היה טוב מאוד, ואני שמח מאיך שהיינו בפוקוס ואיך שניגשנו למשחק, בצורה רצינית. אנחנו מתקרבים לקראת סוף העונה ואנחנו צריכים להופיע בצורה הכי טובה, כל משחק בשביל מכבי תל אביב הוא חשוב מאוד, אנחנו משחקים בצורה כזאת וככה אנחנו משיגים את המנטליות המנצחת שלנו". על הקאמבק של יובל זוסמן אמר: "ליובל ייקח עוד זמן, אני מרוצה מאיך שהוא מתקדם, אני שמח מאיך שהוא התחיל לשחק והוא ימצא את הקצב שלו במשחקים הבאים".

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. לירון מולדובן
גם הצטיין, גם זכה לשבחים. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

המאמן המפסיד ליאור ליובין סיכם: "ידענו שאנחנו הולכים למשימה קשה. התוכניות שלנו השתבשו כשתוך שתיים וחצי דקות ג'מאר גאלי נפצע, ואז צריך לרדוף אחרי מכבי והרבה היו בתסריט הזה. שמח שלא נשברנו, הראינו רוח ואופי, עם הרבה חבר'ה צעירים והרבה רצון. המרחק היה גדול מדי". על עידו פליישר, מנקודות האור שלו הערב, אמר המאמן: "רוב השחקנים שלנו, הישראלים הצעירים, עושים פה דרך והם לא נמדדים פר משחק. יש שחקנים שזה שלב פריצה שלהם, והשלב הבא שלהם זה להיות עקבי ויציב. עידו עושה תהליך טוב, הוא כל הזמן מתקדם ומשתפר, אנחנו שמחים שהוא איתנו, כי הוא עושה עבודה נהדרת".

אדגר סוסה שסיים כקלע המוביל של גלבוע הוסיף: "מכבי משחקת כדורסל מדהים כרגע, ניסינו להאט אותם, אבל הם כל כך טובים התקפית והגנתית שקשה לעצור את הכל. בתחילת המשחק נלחמנו קצת, אבל הם היו די נינוחים תוך כדי המשחק, מגיע להם הרבה קרדיט וכבוד על איך שהם משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully