וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלי דסה שיחק 90 דקות וגרם לפנדל, ויטסה הפסידה 4:3 דרמטי

מגן ויטסה נגע בידו ברחבה וראה גם את ה-3:4 בדקה ה-94. בישול לרפאלוב ב-1:3 של אנטוורפן, תומר חמד שיחק שמונה דקות כמחליף בהפסד 4:0 להאדרספילד, וקבוצתו רק שתי נקודות מעל המקום שמוביל לירידה לליגה השלישית

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: ביטול משחקי סרייה A בשל נגיף הקורונה

אלי דסה פתח הערב (שבת) בהרכב ויטסה שהפסידה 4:3 דרמטי מאין כמוהו אצל זוולה מהתחתית. דסה שיחק 90 דקות אך לצערו גרם לפנדל עם נגיעת יד ברחבה שהביאה ל-2:3 בדקה ה-90. אלא שכאן הדרמה רק החלה. עוסאמה טנאנה השווה בדקה ה-93, אבל בדקה ה-94 זוולה ניצחו עם שער של פלה קלמון שהעלה אותם מעל הקו האדום עם נגיחה מקרן, כשדסה השקיף מאחור. איזו דרמה.

תומר חמד שיחק שמונה דקות כמחליף בהפסדה של צ'רלטון 4:0 בחוץ להאדרספילד בליגת המשנה באנגליה. ההפסד השני השבוע הוריד את צ'רלטון למקום ה-21 - רק שתי נקודות מעל מידלסברו שמתחת לקו האדום ולה משחק פחות. חמד, שנכנס בדקה ה-82 כשקבוצתו פיגרה 2:0 והספיק לקבל כרטיס צהוב בדקה ה-86, עדיין לא כבש העונה ב-12 הופעות בליגה.

* ליאור רפאלוב חזר להרכב אנטוורפן אחרי הולדת בתו וסייע לניצחון 1:3 על אוסטנד, כשבישל בדקה החמישית את השער השני מתוך שלושה של חברו להתקפה דיומרסי אמבוקני. הישראלי הוחלף בדקה ה-78.

תומר חמד שחקן צ'רלטון מול בן ווטסון שחקן נוטינגהאם פורסט. GettyImages
צ'רלטון מסובכת. תומר חמד/GettyImages

* ויסלה קרקוב, ללא אלון תורג'מן הפצוע, ספגה שוויון בדקה ה-95 וסיימה ב-2:2 ביתי מול ויסלה פלוצק במחזור ה-24 בליגה הפולנית.

* אמיר עגייב נכנס בדקה ה-61 במשחקה הביתי של סומגאיט, שסיימה ב-2:2 מול קשלה בליגה האזרית.

* ספרטה פראג, ללא טל בן חיים, סיימה ב-2:2 ביתי מול זלין בליגה הצ'כית. ז'ורז' מאנג'ק, אקס מכבי חיפה, הורחק בדקה ה-28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully