וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "שחקנים היו מחוברים לאופיר חיים, אבל הם הגיעו למשחק כמו שצריך"

מאמן הפועל כפר סבא חגג בכורה חלומית והתייחס למאמן אותו הוא החליף: "לא יודע מה הסיבות שפיטרו אותו". גל כהן: "האדום גמר לנו את המשחק, חששתי מהתפרקות"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. לירון מולדובן
ניצחון חשוב בדרך להישארות בליגת העל. שחקני כפר סבא חוגגים/לירון מולדובן

משחק הבכורה של עמיר תורג'מן כמאמן הפועל כפר סבא הוכתר בהצלחה. היום (שבת) עם תורג'מן על הקווים הקבוצה הביסה 0:3 את הפועל רעננה בקרב התחתית החשוב וניצחה בפער גדול לראשונה מאז ה-1:3 על מ.ס. אשדוד בנובמבר 2007. הניצחון הזה העניק לכפר סבא פער של שמונה נקודות מהקו האדום ו-10 מרעננה, שתקועה עמוק במקום האחרון. עדי נמני הורחק בגלל עבירה פראית (17) ועומר פדידה (39 בפנדל) ניצל את היתרון המספרי וגם בישל ליהב אפריאט את השני (41). סוקונה נהנה מטעות של צור (59) והשאיר לגל כהן הרבה מאוד נקודות למחשבה.

עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
בכורה חלומית. עמיר תורג'מן/לירון מולדובן

עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא אמר לאחר המשחק: "זה היה הניצחון הכי גדול שלי בליגת העל. היה לנו שבוע לא קל, שחקנים היו מחוברים לאופיר. בכדורגל השינויים קיימים וכל אחד צריך לדאוג לעצמו וצריך להיות מקצוענים. שמח שזה יצא כמו שרצינו. שחקנים הגיעו למשחק כמו שצריך. נכון שהאדום עזר לנו, אבל שחקנים היו נחושים. אני פה ארבעה ימים וברור שזה לא הכול בזכותי".

על הזעזוע בעמדת המאמן: "שחקנים צריכים לעשות סוויץ' מהיר בין מאמנים ובין תקופות. נכון שכל אחד מתחבר יותר או פחות, אבל בסופו של דבר השחקנים באים לעשות את העבודה שלהם. לא יודע מה הסיבות שפיטרו את אופיר חיים. יש בכפר סבא הרבה שחקנים מוכשרים, אבל אני עוד צריך לחוות את הקבוצה הזו".

גל כהן מאמן הפועל רעננה: "אפשר לסכם את המשחק הזה אחרי 10 דקות שקיבלנו את האדום בגלל חוסר אחריות של שחקן שלנו. זה לא היה כוחות בעשרה שחקנים. ברגע שראיתי שהרביעי יותר קרוב מהגול שלנו, רציתי להכניס את בן סביר כי פחדתי להתפרק והתחושות שלי לא היו רחוקות מהמציאות".

"מתחילת השנה אני נמצא עם השחקנים. אני חלק מהקבוצה. לא שופט את השחקנים שנתנו פה הכול. מפה מסתכלים רק קדימה. אין לנו מה לעשות. כל מאמן שיבוא להפועל רעננה צריך להתמודד עם המציאות. זו המציאות ונתמודד איתה".

יהב אפריאט: "שער חשוב שלי וניצחון משוב מאוד בדרך להגשמת המטרה שהיא הישארות בליגה. כל השבוע דיברנו על זה שזה משחק עונה שלנו". על העזיבה של אופיר חיים: "לא היה לנו זמן להתעסק עם זה יותר מדי כי תוך כמה ימים היה לנו משחק. יש לנו רצון ורעב להישאר בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully