וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד: אזולאי התאמן, ההחלטה לגביו תתקבל בראשון

החלוץ עדיין סובל מרגישות, ורד יפתח ועטר יוסט לחוד אם אזולאי לא יוכל לשחק. קריאף יוצב כמגן ימני (א', 20:00, ספ'1). ברדע חוזר להרכב האורחת

מחזור 26הסתיים01/03/2020
בית"ר ירושלים
  • עטר (7)
  • מגבו (90)
1:2
  • (51) דוד
מ.ס. אשדוד
עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: שלומי גבאי

בווידאו: התגובות לניצחון של בית"ר ירושלים על הפועל חדרה

בית"ר ירושלים

כדי להבטיח את המקום השלישי בתום העונה הסדירה ללא כל קשר לתוצאה של הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים צריכה לנצח מחר (ראשון, 20:00, ספורט 1) את מ.ס. אשדוד במשחק הרדיוס אותו היא תארח באצטדיון טרנר. רוני לוי סובל מסגל חסר, בעיקר בהגנה, כאשר טל בן חיים שוב פצוע ואילו אנטואן קונטה ושי קונסטנטין מוצהבים. אור זהבי יפתח כבלם לצד דיוגו ורדאסקה, בעוד אופיר קריאף יוצב כמגן ימני.

בחלק הקדמי קיים ספק לגבי כשירותו של שלומי אזולאי. החלוץ התאמן, אבל עדיין סובל מרגישות ורק מחר יוחלט האם לפתוח איתו. הוא בכל מקרה ייכלל בסגל, אבל אם לא יוכל לשחק אז אלירן עטר יוסט לחוד ועידן ורד שתורגל בהרכב (לא פתח במשחק ליגה כמעט שנה, מאז 9 במרץ 2019) יהיה אחד משחקני הכנף יחד עם אנז' פרדי פלומן. גם ליוואי גארסיה אמור לחזור לסגל, אך לא כשיר לפתוח עדיין וכמוהו גם דן איינבינדר.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
אם יפתח, זה יהיה לראשונה אחרי כשנה. עידן ורד/דני מרון

מ.ס. אשדוד

הבלם מ.ס. אשדוד ניר ברדע יחזור מחר להרכב מול בית"ר ירושלים אחרי שנעדר במשחקים האחרונים בגלל פציעה. המאמן רן בן שמעון הציב לשחקנים שתי מטרות לקראת המשחק: לעשות נקודות כדי להתרחק יותר מהקו האדום ולהראות שאשדוד יכולה להתמודד מול קבוצה ברמה של בית"ר ירושלים. בן שמעון ימשיך עם שלומי אזולאי ורועי גורדנה במרכז השדה ועם דין דוד ושגיב יחזקאל בהתקפה.

ניר ברדע שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
חוזר מפציעה. ניר ברדע/לירון מולדובן

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ניצחה בביקור האחרון שלה בטדי (2:3 בשלהי העונה הקודמת שהציל אותה מירידה) אבל לפני כן לא ניצחה את בית"ר במשחק חוץ מאז פברואר 2006 ומעולם לא גברה עליה פעמיים ברציפות בחוץ. האם זה יקרה במשחק הרדיוס בבאר שבע?

* אותו 2:3 בטדי בפלייאוף התחתון בעונה שעברה, סידר למ.ס. אשדוד רצף של שלושה ניצחונות חוץ, אותו היא תוכל לשחזר גם הפעם (גברה על סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא במשחקי החוץ האחרונים שלה).

* בעקבות שערי הבכורה של עידן ורד, לבית"ר ירושלים יש העונה כבר 15 כובשים שונים והיא מובילה את הליגה בקטגוריה זו. אחריה ניצבת מכבי חיפה עם 13.

* רוני לוי מוביל על רן בן שמעון 2:6 בניצחונות, אבל שני ההפסדים שלו היו כמאמן בית"ר ירושלים - פעם אחת להפועל תל אביב בינואר 2014 ופעם שנייה למכבי פתח תקוה בדצמבר 2014.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: טרנר
קהל: 5000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully