וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוביאס זינגר הגרמני ניצח במרתון תל אביב

זינגר עצר את השעון על 2:31:01 שעות. אצל הנשים ניצחה ילנה טולסיך הרוסייה עם 2:44:17 שעות

מרתון תל אביב. יח"צ מרתון סמסונג תל אביב וכפיים,
מרתון תל אביב/יח"צ מרתון סמסונג תל אביב וכפיים

טוביאס זינגר הגרמני ניצח היום (שישי) במרתון תל אביב עם תוצאה של 2:31:01 שעות. זינגר היה אחד מכ-500 רצים זרים שקיבלו אישור להשתתף לאחר שכבר הגיעו לישראל, זאת בניגוד למשתתפים רבים שכניסתם ארצה נאסרה בגלל התפשטות נגיף הקורונה. אצל הנשים ניצחה ילנה טולסיך הרוסייה, שחצתה את קו הסיום בזמן של 2:44:17 שעות.

שלושה רצים, אישה בת 40, גבר בן 50 וגבר בן 37, לקו במכת חום קשה בזמן התחרות. השלושה טופלו באוהל המרפאה ופונו לבית החולים איכילוב בעיר. עוד הודיע מד"א כי 4 רצים נוספים נחבלו קלות במהלך הריצה ופונו גם הם לבית החולים להמשך הטיפול.

בשל חשש מהתפשטות נגיף הקורונה, בתחילה נאסרה השתתפותם של 2,000 רצים מחו"ל על ידי משרד הבריאות, אך מאחר ש-470 כבר הגיעו לישראל, החליט המשרד לאפשר להם לרוץ. אך לוואלה! NEWS נודע כי עם ההחלטה החדשה על כניסת זרים מאיטליה, בעקבות הידבקות הישראלי שחזר מצפון המדינה, הורה משרד הבריאות על הפקת המרתון לאתר שבעה רצים שהגיעו מאיטליה ולהודיע להם ברגע האחרון כי נאסר עליהם להשתתף. הדבר כלל מבוכה רבה להפקת האירוע, שנאלצה לסרב ברגעים האחרונים לרצים שהגיעו במיוחד כדי להשתתף באירוע הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully