וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סל ניצחון משלושת-רבעי מגרש: צפו בסיום מטורף מהמכללות

גרייס קולג' הקטנה כבר חשבה שהצליחה לכפות הארכה מול אוניברסיטת טיילור עם שלשה כמעט מחצי מגרש. אלא שהיריבה הגיבה עם סל משוגע כמעט ממגרש שלם, וחגגה ניצחון. והקרדיט? לאלוהים

צילום מסך

שתי מכללות קטנות מאינדיאנה סיפקו את אחת הסיומות המטורפות ביותר שראינו לאחרונה במשחק כדורסל. לא נלראה אתכם ונקפוץ, ברשותכם, הישר אל הדרמה: שש שניות לסיום, דייק פעמיים מייסון דגנקולב מהקו והעניק לאוניברסיטת טיילור יתרון של 82:85 על גרייס קולג'. היריבה הלכה לצ'רלי וורנר, ששחרר זריקה כמעט מחצי מגרש, ובסיוע הקרש הכדור נכנס.

85:85, 1.6 שניות לסיום. שחקני גרייס קולג' כבר פחות או יותר החלו בחגיגות ובהכנות לקראת הארכה, אולם המילה האחרונה עדיין לא נאמרה. בטיילור הוציאו את הכדור מתחת לסל ונתנו אותו לדגנקולב, שהשיב עם סל מטורף משלושת-רבעי מגרש כדי לקבוע את תוצאת הסיום: 85:88. "זה משהו שאתה חולם עליו כילד", אמר בסיום, "פשוט לשחרר ככה זריקת ניצחון".

דגנקולב, שסיים כקלע המוביל עם 23 נקודות והעלה את מכללתו לחצי גמר טורניר איזורי, לא שכח להודות לגיבור המשחק האמיתי. "כל הקרדיט לאלוהים", אמר, "זו העונה האחרונה שלי ואני עדיין לא מוכן להיפרד. אלוהים נתן לי את היכולת לשחק כדורסל והוא זה ששם אותי בעמדה לזרוק את הזריקה הזאת, אז אני לא יכול לקחת את כל הקרדיט".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully