וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב משוכנעים: טום בריידי יעזוב את ניו אינגלנד לטובת קבוצה אחרת

כתב ESPN ניתח את המצב: "כרגע, אהיה בשוק אם הוא יחזור לפטריוטס". הקוורטרבק האגדי "מסתכל על הליגה מתוך רצון לעזוב"

טום בריידי עם ביל בליצ'יק. GettyImages
כנראה שבעונה הבאה הם כבר לא יהיו ביחד. בריידי ובליצ'ק/GettyImages

מיום ליום, עושה רושם שהאפשרות שטום בריידי יפתח את העונה הבאה בקבוצה שאינה עונה לשם ניו אינגלנד פטריוטס הופכת ריאלית יותר ויותר. על פי דיווח ב-ESPN הערב (חמישי), הקוורטרבק עצמו "פועל תחת הנחה שייכנס לשוק השחקנים החופשיים כדי לשחק בקבוצה אחרת" - הנחה אותה חלק עם הסביבה הקרובה אליו.

בריידי, שיחגוג את יום הולדתו ה-43 בקיץ הקרוב, יוכל להתחיל לנהל מגעים רשמיים עם קבוצות אחרות החל מה-16 במרץ. "בעוד הוא עצמו מתרכז בבירור בשוק השחקנים החופשיים, עדיין יש אמונה סביב הפטריוטס שיצליחו לשכנע אותו להישאר", נכתב ב-ESPN, "אבל כרגע, בריידי מסתכל על הליגה מתוך כוונה לעזוב". ג'ף דרלינגטון, שחתום על הידיעה, אף התראיין היום באחת מתכניות הרדיו של הערוץ, וצוטט כאומר: "כרגע, אהיה בשוק אם בריידי יחזור לניו אינגלנד".

הקוורטרבק האגדי שהוליך את ניו אינגלנד לשש אליפויות ב-20 עונותיו עדיין לא קבע פגישה עם ביל בליצ'ק, כך על פי אותו דיווח. גם בסוכנויות ההימורים כבר מעריכים שהסיכויים שישחק בקבוצה אחרת בעונה הבאה גבוהים מאלה שיישאר בפטריוטס. הפייבוריטיות, על פי הסוכנויות, הן לאס וגאס ולוס אנג'לס צ'ארג'רס, ולאחר מכן טנסי ואינדיאנפוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully