וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "זינדין זידאן המאמן המושלם לאמן את ריאל מדריד"

לאחר ההפסד למנצ'סטר סיטי, יצא הקפטן ונתן גב למאמנו: "הוא יודע בדיוק מה אפשר להוציא מכל אחד מאיתנו". על הקלאסיקו: "מאוד חשוב לנו לנצח". בספרד תוהים: מדוע קרוס לא שותף מול הסיטיזנס?

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

טוני קרוס הפך בשנים האחרונות לעוגן של ממש ואחד השחקנים הכי בטוחים בהרכב של ריאל מדריד. קרוס פתח ב-22 מתוך 21 משחקי ליגה העונה ובחמשת המשחקים שבהם היה כשיר הוא שיחק 90 דקות גם בליגת האלופות. אלא שאתמול, דווקא במשחק ההכרעה מול מנצ'סטר סיטי, קרוס ישב 90 דקות על הספסל ואפילו לא קם להתחמם למרות שהקבוצה התקשתה מאוד מול האנגלים, ששלטו במרכז השדה בעיקר לאחר השער של איסקו.

בתקשורת במדריד תוהים מדוע זידאן העדיף את ואלוורדה הלא מנוסה ואיסקו ההתקפי על פני קרוס, כאשר גם במצב של יתרון 0:1 הצרפתי העדיף להכניס את בייל ההתקפי במקום ויניסיוס מאשר לעבות את מרכז השדה שלו שהפך להיות טיילת בדקות ההכרעה.

כשזידאן נשאל על ההחלטה התמוהה שלו שלא לשתף את קרוס הוא השיב: "לא מדובר בפציעה, אלא מדובר בהחלטה מקצועית נטו. הוא שחקן חשוב, אבל זו היתה ההחלטה שלי". השאלה הנשאלת היא האם זידאן יספסל את הקשר הגרמני שלו גם בקלאסיקו הגדול מול ברצלונה ביום ראשון. זו תהיה הפתעה גדולה אם זה יקרה שוב לאור האכזבה מול מנצ'סטר סיטי וההפסד שקירב מאוד את הקבוצה להדחה מוקדמת מהצפוי אחרי שלוש זכיות רצופות תחת שרביטו של זידאן בקדנציה הקודמת.

טוני קרוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בספרד לא מבינים מדוע הוא לא שותף. טוני קרוס/רויטרס

הקפטן סרחיו ראמוס, שיחמיץ את משחק הגומלין מול מנצ'סטר סיטי בגלל ההרחקה אתמול, התייחס לקלאסיקו הגדול בראשון ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "זה לא משחק רגיל למרות שמונחות פה שלוש נקודות על הכף. ניצחון על ברצלונה ייתן לנו את המקום הראשון וגם הרבה מוטיבציה. יש עוד הרבה נקודות בקופה, אבל מאוד חשוב לנו לנצח בבית לעיני הקהל שנותן לנו דחיפה גדולה".

הבלם הוותיק נתן גב למאמנו ואמר: "זידאן מאמן מצוין, לא רק בזכות כל מה שעשה וכל התארים בהם זכה. הוא היה כאן הרבה שנים ומכיר היטב את חדר ההלבשה. לא כולם מסוגלים לנהל חדר הלבשה, בטח שלא בטבעיות שהוא עושה זאת. בין אם הם משחקים או לא, כל השחקנים נחושים וזו אחת החוזקות הגדולות שלו. הוא יודע בדיוק מה אפשר להוציא מכל אחד מאיתנו ואני חושב שהוא המאמן המושלם לקבוצה כמו ריאל מדריד. אני מקווה שתהיה לנו עוד תקופה של הצלחות גדולות איתו".

כשנשאל האם עדיין מתרגש לקראת קלאסיקו, השיב: "אני מתרגש באותה צורה כמו בקלאסיקו הראשון. אני לא משחק כל משחק כאילו הוא האחרון שלי, אלא כאילו הוא הראשון שלי, עם התשוקה הגדולה ביותר לנצח. הסוד טמון בעבודה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully