וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את קטמון, רק תיקו לראשון וסכנין

המלאבסים הגדילו את הפער מהמקום השלישי ל-13 נקודות, ראשון סיימה ב-1:1 ביתי מול עפולה, סכנין סחטה 1:1 מלוד

יוטיוב

המחזור ה-27 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) במלואו. מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את הפועל קטמון, בעוד הפועל ראשון לציון סיימה ב-1:1 ביתי נגד הפועל עפולה ובני סכנין קבעה את אותה התוצאה בדיוק מול בני לוד בבית. הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל רמת גן, אחי נצרת גברה 1:2 על בית"ר תל אביב בת ים, הפועל ניר רמת השרון ניצחה 1:3 את הפועל נוף הגליל, מ.ס. כפר קאסם ניצחה 0:3 את הפועל אום אל פאחם והפועל עכו עשתה את שלה עם 0:1 ביתי מול הפועל אשקלון.

גיא חדידה מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הטיול לליגת העל נמשך מול הפועל קטמון. שחקני מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל קטמון 1:3

המארחת איבדה נקודות רבות מאז הרביעייה בדרבי, אבל מול הירושלמים היא התפוצצה בגדול עם שלישייה קלילה והגדילה את הפער מהמקום השלישי כבר ל-13 נקודות בדרכה הבטוחה אל ליגת העל. ליאל עבדה המשתפר (25), עידו דוידוב (40) וברנדאו אחרי מהלך ופרגון יפה של דור חוגי (64) סידרו לגיא לוזון ניצחון גדול. וויליאם אגאדה רק צימק (88).

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 1:1

הכתומים פספסו הזדמנות להגדיל את הפער מבני סכנין והפועל קטמון בצורה משמעותית, אבל גם כך הם מחזיקים בפער של שבע נקודות מהמקום השלישי. זרקו קוראץ' כבש ראשון (31), ריף מסיקה איזן עם שער נהדר (77).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ריף מסיקה שחקן הפועל אום אל פאחם. דני מרון
הציל את הפועל ראשון לציון. ריף מסיקה/דני מרון

בני סכנין - בני לוד 1:1

האורחת כמעט חזרה לנצח אחרי ארבעה משחקים ברציפות, אבל ספגה בדקה ה-94 מרגלו של מוטי מלכה אחרי טעות גדולה בהגנה. סכנין עם משחק 13 ברציפות ללא הפסד, אבל היא לבטח קיוותה לקצת יותר מנקודה במשחק הבית הזה. בן בן יאיר כבש ראשון עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה כבר בדקה ה-26. דושאן מאטוביץ' הורחק בתוספת הזמן.

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 2:1

מסאי דגו זכה לטעום ניצחון ראשון בקדנציה הנוכחית שלו אצל המלאבסים במשחק החמישי. הפועל פתח תקוה ממשיכה להיאבק על המקום בפלייאוף העליון והתקרבה עד כדי נקודה אחת בלבד מהפועל רמת גן של עופר טסלפפה. בנג'מין קוקו (29) ועומר בוארון (32) סידרו יתרון מהיר לאורחת, ירדן אבוחצירה רק צימק מקרוב (70).

הפועל עכו - הפועל אשקלון 0:1

הקבוצה של מוטי איוניר בדרך הבטוחה לליגה א' אחרי הפסד נוסף, ה-15 שלה העונה. הפועל עכו, מנגד, עם ניצחון חשוב מאוד במאבקי ההישרדות שלה. טאקויה מורייאמה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-37.

seperator

בית"ר תל אביב בת ים - אחי נצרת 2:1

הירוקים המשיכו במומנטום שלהם מהתקופה האחרונה והשיגו ניצחון חשוב במאבק ההישרדות. רותם חטואל (55) ונואף בזיע המדובר (76) כבשו לזכות האורחת, זיא יוהו בוריס צימק (69).

הפועל נוף הגליל - הפועל ניר רמת השרון 3:1

שתי קבוצות נוספות שנאבקות על מקום בפלייאוף העליון והאורחת הצליחה להשיג ניצחון ששיפר את מאזנה ל-42 נקודות כשרק משהו ממש רע מבחינתה יכול למנוע ממנה מקום בפלייאוף העליון. שמעון אבוחצירה (8), אליאור משעלי בפנדל (69) ויוגב לרמן כבשו לזכות רמת השרון, גיא דיין איזן זמנית (22).

מ.ס כפר קאסם - הפועל אום אל פאחם 0:3

המארחת עשתה צעד גדול מאוד לקראת הפלייאוף העליון עם ניצחון על אחת מיריבותיה על סיום בין שמונה הראשונות. עדן שרם (13) וגדעון אקאווה (65 ו-80) כבשו. אור חסידים הורחק והותיר את הפועל אום אל פאחם בעשרה שחקנים בדקה ה-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully