וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הונבד בבידוד, רובי לבקוביץ': "ההיסטריה בישראל ובהונגריה זהה"

27.2.2020 / 14:30

ג'וזפה סאנינו ביקר במילאנו מוכת הקורונה, אישטוון פישונט יחליף אותו זמנית. השוער סיפר לוואלה! ספורט: "במועדון החליטו להגדיל ראש ולא להסתכן". כדורגלנית מתה באיראן

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

התפרצות נגיף הקורונה באיטליה ממשיך לתת אותותיו גם בעולם הכדורגל. מאמן הונבד בודפשט ההונגרית, ג'וזפה סאנינו, הושם בבידוד אחרי שחזר מחופשה קצרה במולדתו והוא לא יוכל לעמוד על הקווים של הקבוצה בשבועיים הקרובים. גם עוזרו, אלסנדרו רצ'נטי, נמצא בבידוד. מי שימלא את תפקיד המאמן הוא מאמן קבוצת המילואים, אישטוון פישונט, בעבר שחקן בית"ר ירושלים והפועל תל אביב.

רובי לבקוביץ', שכבר עורך אימונים מלאים אחרי הפציעה הקשה שעבר ובקרוב יחזור לסגל של הונבד, סיפר לוואלה! ספורט על מה שקרה השבוע: "היינו בתקופה מאוד לחוצה של כמעט שלושה שבועות של שני משחקים בשבוע, גם בשבת וגם בשלישי, ואז אפשר היה לתת איזה חלון של יומיים-שלושה חופש. המאמן והעוזר ניצלו אותו כדי לטוס לבקר את המשפחות שלהם במילאנו. צריך לזכור שכשהם טסו בסוף השבוע שעבר, עדיין לא היו כאלו הגבלות בצפון איטליה.

"בכל מקרה כשהם חזרו לבודפשט ביום שני, המועדון החליט להגדיל ראש, למרות שהמאמן ועוזרו בריאים לחלוטין. ובכל זאת, הוחלט בהונבד שהם ייעדרו מהמשחק הקרוב, ובסוף השבוע הבא הם כבר יחזרו לפעילות אחרי שיהיה בבידוד במשך התקופה הנדרשת".

לבקוביץ' הוסיף: "ממה שאני קורא ומבין, ההיסטריה בישראל ובהונגריה זהה, אני באופן אישי חושב שלא מדובר במגיפה אלא בסך הכל בשפעת כמו שהיתה בזמנו שפעת החזירים שעשתה הרבה רעש בעולם. אם הנגיף היה פוגע בכל הגילאים ובכל שכבות האוכלוסיה היה אפשר לקרוא לזה מגיפה, אבל בגלל שכאן מדובר בקבוצת מיקוד מאוד ספציפית, אני מעריך שבתוך זמן מסוים נוכל להתגבר על הקורונה".

שוער הפועל תל אביב, רובי לבקוביץ'. יוסי ציפקיס
כבר עורך אימונים מלאים. לבקוביץ'/יוסי ציפקיס

*** ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם היום ששחקן מקבוצה פיאנזה שמשחקת בליגה השלישית באיטליה, נדבק בנגיף הקורונה. שמו של השחקן לא פורסם, אבל דווח שהוא פיתח תסמינים של שפעת בימים האחרונים ואחרי שנבדק, התברר שהוא חלה. אימוני הקבוצה בוטלו לאלתר עד שכל השחקנים ייבדקו.

*** לפי דיווחים באיראן, שחקנית הכדורגל והקטרגל, אילהאם שייחי, מתה היום בעיר קום אחרי שנדבקה בנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully