וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדאמה טראורה: "אקדחים, סכינים, אלות, סחר בסמים. ראיתי הכל"

שחקן וולבס סיפר איך הילדות בספרד עיצבה את דמותו ככדורגלן, וכמה היה קרוב להצטרף לכנופיה אלימה מהשכונה: "הרבה ילדים עם כישרון הידרדרו לסמים, לכנופיות ובסוף הם היו אבודים"

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

"היו הרבה ילדים עם המון כישרון. שיחקתי איתם בשכונה והייתה להם הרבה איכות, אבל רבים הידרדרו לסמים, לכנופיות ובסוף הם היו אבודים. כשאתה חי שם אתה רואה איך הכל עובד. אתה רואה איך סוחרים בסמים, איך הכנופיות פועלות, איך המשטרה מנהלת חקירות - והדבר הכי חשוב הוא לקבל החלטה מהירה מה אתה רוצה לעשות".

אדאמה טראורה עושה העונה יותר כותרות מאי פעם והבוקר התפרסם בספרד ראיון איתו, בו סיפר על ילדות במציאות קשה. שחקן הכנף של וולבס האנגלית נולד להורים ילידי מאלי וגדל בשכונת המהגרים לה פלורידה, בעיר ל'הוספיטלט, מרחק כחצי שעה נסיעה מברצלונה. השכונה הכי צפופה באירופה, בה 46 אחוזים מהתושבים נולדו מחוץ לספרד.

שחקן וולבס, אדאמה טראורה. GettyImages
"בסופו של דבר הייתה לנו מנטליות שונה משל רוב הצעירים בשכונה. רצינו להיות כדורגלנים מקצועניים ולא חברי כנופייה"/GettyImages

"האמת היא שההורים שלי שלחו אותי ואת אחי לכדורגל כדי שתהיה לנו מסגרת שדרכה נלמד משמעת תוך כדי עיסוק בספורט", הוא סיפר, "באזור שבו גדלתי היו הרבה קטטות, הרבה כנופיות. ראיתי הכל... מכות, אקדחים, סכינים, אלות, בקבוקים. בבית הספר היו כנופיות שהיו נלחמות כל הזמן".

טראורה שיחק 11 שנים בברצלונה. מקבוצות הילדים השונים ועד קבוצת המילואים, ממנה נמכר לאסטון וילה בקיץ 2015. בהמשך עבר למידלסברו וממנה לוולבס. בתוך שלוש שנים שולמו עליו למעלה מ-38 מיליון יורו, אבל אחרי שנתיים מצוינות במוליניו, ההערכות הן שההעברה הבאה לבדה תעלה לקבוצה הרוכשת סכום כפול. לפחות.

טראורה נשאל האם הוא היה קרוב להתפתות להצטרף לאחת הכנופיות והשיב: "כן, כן, הרבה פעמים. אני, אחי מוחה (שמשחק בהרקולס אליקנטה), חבר דומיניקני שהיה לנו... כולנו היינו קרובים להצטרף לכנופייה, זה היה פופולארי באותה תקופה. אבל בסופו של דבר הייתה לנו מנטליות שונה משל רוב הצעירים בשכונה. רצינו להיות כדורגלנים מקצועניים ולא חברי כנופייה שעסוקים בריבים וקטטות כל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully