וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הביס באקפולקו, בהמשך המאבק על הפסגה מול דג'וקוביץ'

הספרדי שוב נראה במיטבו שגבר 2:6, 5:7 על קצ'מנוביץ' (50 בעולם) והעפיל לרבע הגמר. דג'וקוביץ' (שעדיין מושלם) מחכה לחצ'אנוב כשהמקום הראשון שלו בסכנה

באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

רפאל נדאל ממשיך להסתער על תואר שלישי באקפולקו: המדורג ראשון בטורניר נראה במיטבו הבוקר (חמישי) כשגבר 2:6, 5:7 על מיומיר קצ'מנוביץ' הסרבי (50 בעולם) ועלה לרבע הגמר בטורניר במקסיקו (סך פרסים 2 מיליון דולר). "הוא שחקן מסוכן מאוד, צעיר, עם המון עוצמה", אמר נדאל על יריבו בן ה-20, "אני מרוצה מאוד מהניצחון הזה. הייתה לי מערכה ראשונה מצוינת, ואלו חדשות נהדרות עבורי. זה נותן לי הרבה ביטחון".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
לוהט. נדאל/רויטרס

נדאל עלה למאזן 2:17 בטורניר באקפולקו, ושמר על סיכויים לחזור למקום הראשון בעולם. אם הספרדי יזכה שוב באקפולקו בטורניר ה-ATP 500 - נובאק דג'וקוביץ' יהיה חייב להגיע לפחות לחצי הגמר בטורניר דובאי כדי לשמור על הפסגה העולמית בדירוג שיתפרסם ביום שני. היריב הבא של נדאל יהיה סונוו קוואן הקוראני (76 בעולם), שניצח את דושאן לאיוביץ' ועלה לרבע גמר רביעי בחודש האחרון.

אתמול דג'וקוביץ' הגדיל את רצף הניצחונות שלו מתחילת העונה ל-15 כשגבר 3:6, 1:6 על פיליפ קולשרייבר ב-59 דקות. היום הוא הסרבי - שמחפש תואר חמישי בטורניר - יפגוש את קארן חצ'אנוב הרוסי (17 בעולם) ברבע הגמר של טורניר דובאי (מסבב ה-ATP 500, סך פרסים 2.7 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully