וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מזהירים מפני סקוטי ווילבקין: "אם לא שיין לארקין, הוא היה ה-MVP"

בתקשורת היוונית מתכוננים למשחק של אולימפיאקוס בהיכל (21:05, ספורט 5) ושוב משבחים את ספרופולוס. רוביט התאמן וצפוי לשחק, ארון ג'קסון חולה?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בתקשורת היוונית מתכוננים למשחק בין אולימפיאקוס למכבי תל אביב ביד אליהו (21:05, ספורט 5). באתר "סופרבאסקט" פרסמו כתבה מקיפה על מכבי תל אביב וההצלחה שלה העונה, בה שיבחו גם את בן ארצם יאניס ספרופולוס, אבל גם את סקוטי ווילבקין.

"הוא הציר שסביבו מכבי תל אביב נעה. הוא יוצר, הוא קולע, הוא חוטף - הוא עושה הכל השנה, ומראה שיפור אדיר", ציינו. "אם שיין לארקין לא היה רושם את אחת העונות האישיות הטובות בתולדות המפעל, ווילבקין היה ראוי לתואר ה-MVP. לא בטוח שלאולימפיאקוס יש מי שיכול לעצור אותו".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
מועמד ל-MVP? ווילבקין/דני מרון

אולימפיאקוס הגיעה לישראל בסגל חסר, ללא שני שחקני מפתח בדמותם של ואסיליס ספאנוליס וניקולה מילוטינוב. יחד עם זאת, היא תקבל הופעת בכורה מדוויט באייקס ושאקיל מקיסיק, ועל פי הדיווחים האחרונים גם אוגוסטין רוביט שהיה בספק למשחק התאמן אתמול, וצפוי לקבל דקות במשחק הערב.

דווקא במכבי תל אביב עלולות לצוץ בעיות בקו האחורי. ארון ג'קסון פרסם אמש סטורי באינסטגרם שרומז על כך שהוא חולה, אך מיהר להסיר אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully