וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "מסי לעולם לא יוכל לעשות מה שאני עשיתי"

מאמן חימנסיה דה לה פלאטה ומי שנחשב לגדול הכדורגלנים בכל הזמנים העביר ביקורת על הפרעוש ("נסיגה ביכולת"), אך גם פרגן: "מאחל לנאפולי שיהיה לה מסי משלה"

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: בהלת הקורונה גורמת לשינוי בלוח המשחקים באיטליה

ליאונל מסי עם דייגו מראדונה בטקס פרסי פיפ"א. רויטרס
"הוא לא עבר את מה שאני עברתי". מסי ומראדונה/רויטרס

ליאונל מסי הגיע אמש (שלישי) לראשונה לאצטדיון סן פאולו שהיה אצטדיונו הביתי של דייגו מראדונה הגדול במשך שמונה שנים במדי נאפולי, וניפק הופעה פושרת ב-1:1 של ברצלונה מול המארחת. שחקני הבלאוגרנה התקשו לפתח את משחקם הרגיל ולא בעטו ולו פעם אחת למסגרת של נאפולי במחצית הראשונה.

מראדונה, שמאמן כיום את חימנסיה דה לה פלאטה בליגה הארגנטינאית סיפק כמה התבטאויות מעניינות בנוגע ליכולת שהציג אתמול הפרעוש: "מסי הגיע לסן פאולו כשהוא בנסיגה ביכולת", ביקר האיש שהביא לארגנטינה את גביע העולם ב-1986. "הוא לא עבר את מה שאני עברתי. ליאו יכול לעשות דברים מדהימים, אבל הוא לעולם לא יוכל לעשות מה שאני עשיתי. חשוב היה לי להבהיר את זה, ובכל זאת הייתי מאחל לנאפולי שיהיה לה שחקן כמו מסי".

על אף המשחק הפושר שהציגו מסי וחבריו, בברצלונה היו מרוצים מהתוצאה שהושגה במגרש חוץ לא פשוט. בקבוצה גילו אופטימיות לקראת הגומלין בקאמפ נואו, זאת למרות שייאלצו להסתדר ללא ארתורו וידאל וסרג'יו בוסקטס המושעים, וג'רארד פיקה הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully