וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "שחקני הספסל צריכים להראות שהם רוצים לשחק"

26.2.2020 / 15:56

מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת "שבוע הפועל באר שבע", מרקו בלבול סירב להתייחס לעתידו: "זה ביני לבין שחר", והתייחס לטענות על העומק של הקבוצה: "לשחקני הספסל יש תרומה חשובה מאוד"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון מכבי תל אביב בדרבי

מכבי חיפה נערכת ל"שבוע הפועל באר שבע", שיכלול שני מפגשים בשתי מסגרות שונות מול הקבוצה מבירת הנגב. היום (רביעי) קיימו הירוקים מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה נגד הבאר שבעים ביום ראשון, במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל.

"כבר שיחקנו נגד קבוצות גדולות, אלה תמיד משחקים טובים בקצב גבוה", אמר מרקו בלבול לקראת המשחק ביום ראשון, בו מכבי חיפה תנסה לקזז שוב את הפער ממכבי תל אביב לשלוש נקודות. "באר שבע קבוצה עם סגל איכותי ועמוק מאוד, תהיה חוויה ונצטרך להיות טובים כדי לנצח".

על מעמדו: "זה עניין אישי ביני לבין המועדון וביני לבין יעקב שחר. כשיהיה מה להודיע, נודיע".

על המעמסה הפיזית בשבוע הקרוב, בו ישחקו שני משחקים נגד הפועל באר שבע: "לא תהיה בעיה לשחק בשני המשחקים, לא תהיה בעיה לעמוד במדדים, השחקנים מוכנים מבחינה פיזית. כל משחק הוא קשה, יהיו משחקים חזקים. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הזה, אני מרגיש את הקבוצה מצוין, כולם חדורי מוטיבציה ורוצים להצליח".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
הפער שוב יצומק לשלוש נקודות? בלבול/שלומי גבאי

על נטע לביא: "נטע קיבל הוראה לשחק בכל הכוח, המטרה היתה לנצח את המשחק כי אנחנו אף פעם לא עושים חשבונות עם כרטיסים ודברים כאלה".

על מכבי תל אביב: "המאבק הוא לא רק נגד מכבי תל אביב - יש את באר שבע, בית"ר, נשארו עוד הרבה משחקים. אף אחד לא יעשה את העבודה עבורנו, אנחנו צריכים לעשות את העבודה בעצמנו. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות, וחשוב מאוד שנישאר ממוקדים במה שאנחנו עושים ולא במה שקבוצות אחרות עושות".

על המשחק נגד אשדוד: "אני לא מכיר קבוצה שמשחקת 90 דקות באותה אינטנסיביות, למרות שברור שאנחנו צריכים להיות יותר יציבים במהלך המשחקים. בשורה התחתונה השחקנים גילו אופי ועשו ניצחון חשוב מאוד במשחק מאוד לא פשוט".

על שחקני הספסל המתוסכלים: "בכל שבוע מציינים פה את החילופים, אבל ממה שאני רואה שועה בישל בשבוע שעבר, סלליך עלה נהדר מהספסל, עוואד היה נהדר. הם צריכים להראות שהם רוצים לשחק. לשחקני הספסל שנכנסים יש משמעות מאוד גדולה כי הם אלה שמסיימים את המשחק. אני מרוצה מההתנהלות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully