וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן בטניס הנשים: מריה שראפובה הודיעה על פרישה בגיל 32

הטניסאית הרוסייה, שדורגה 1 בעולם, זכתה בחמישה תארי גרנד סלאם והפכה לאייקון מחוץ למגרש, נפרדה במכתב אמוציונלי: "איך משאירים מאחור את החיים היחידים שהכרת?"

מריה שראפובה טניסאית רוסייה 2002. GettyImages
אייקון גם מחוץ למגרש. שראפובה/GettyImages

סוף עידן בטניס הנשים. מריה שראפובה הודיעה היום (רביעי) על פרישה בגיל 32 אחרי קריירה ענפה על המגרש ומחוצה לו, במהלכו הפכה לא רק לאחת הטניסאיות האהובות והפופולריות בסבב, אלא גם לאייקון אופנה.

שראפובה, שבשנים האחרונות סבלה מפציעות רבות ולא הצליחה לחזור לעצמה אחרי שהושעתה מהענף בעקבות שימוש בחומרים אסורים, פרסמה מכתב פרישה אמוציונלי במגזין "ואניטי פייר", בו הסבירה את החלטתה.

"איך משאירים מאחור את החיים היחידים שהכרת? איך עוזבים את המגרש שהתאמנת בו מאז שהיית ילדה קטנה, את המשחק שאהבת, שהביא לך אינספור רגעי אושר, וגם דמעות, ענף ספורט שמצאת בו משפחה. אני חדשה בזה, אז תסלחו לי. טניס - אני אומרת היום שלום", כתבה.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
חתיכת מסע. שראפובה/AP

"הטניס הראה לי את העולם, והוכיח לי מאילו חומרים אני עשויה. גדלתי בזכותו, הפכתי למי שאני בזכותו. מה שלא אהיה העיסוק הבא שלי, ההר הבא שאנסה לכבוש, אמשיך לדחוף קדימה ולטפס, אמשיך ללמוד".

שראפובה פרצה לתודעה העולמית בטורניר ווימבלדון כשהיתה בת 17 בלבד, והגיעה לגדולה אחרי שזכתה באליפות ארצות הברית ב-2006 ובאליפות אוסטרליה בשנת 2008. בסך הכל זכתה בקריירה בחמישה תארי גרנד סלאם, וכמובן שבשיאה דורגה ראשונה בעולם. לא פחות מהצטיינותה על המגרש, התפרסמה שראפובה בזכות חייה האישיים הסוערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully