וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה באקוודור מג'ורדי קרויף: "לא העביר אפילו אימון אחד"

נעדר מאחד המשחקים הכי חשובים, הספיק לעזוב את המדינה פעמיים ומה לגבי ההתעניינות מברצלונה? המאמן ההולנדי סופג ביקורת חריפה, כחודש לפני המשחק החשוב של אקוודור מול ארגנטינה במוקדמות המונדיאל

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון סופג כרטיס אדום במשחק ראווה

בעוד חודש בדיוק, ב-26 במרץ, יערוך ג'ורדי קרויף את הופעת הבכורה שלו על הקווים כמאמן נבחרת אקוודור, במשחק החוץ מול נבחרת ארגנטינה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022 בדרום אמריקה. אלא שעל אף השמחה הגדולה במדינה אחרי החתמתו של ההולנדי אי שם באמצע ינואר, באקוודור מודאגים מאוד.

"ג'ורדי עזב את אקוודור פעמיים מאז שהוצג בתור מאמן הנבחרת", נכתב ב-eltelegrafo, מאתרי הספורט הגדולים במדינה. "למעשה, הוא אפילו לא העביר אימון אחד ולא קבע משחקי אימון לפני המפגש החשוב מול ארגנטינה".

עוד נכתב באתר: "מאז שהוצג ב-13 בינואר, קרויף בעיקר ערך פגישות עם גורמים בהתאחדות. הוא צפה בכמה משחקים של הליגה המקומית ושוחח עם כמה ליגיונרים, אבל לא מעבר. דווקא מהמשחק המסקרן בקופה סודאמריקנה בין אינדפנדיינטה דל ואלה לפלמנגו הוא נעדר, ואם זה לא מספיק לפני מספר ימים עלו דיווחים לפיהם צ'אבי, שעתיד לאמן את ברצלונה, מעוניין שקרויף יצטרף לצוות המקצועי".

חמישה ימים אחרי המשחק מול נבחרת ארגנטינה, לאקוודור יחכה משחק ביתי קשה לא פחות, מול נבחרת אורוגוואי. בעוד כשלושה חודשים, בתחילת יוני, ייפתח טורניר הקופה אמריקה שגם בו היא לוקחת חלק. המשחקים הראשונים שלה יהיו מול קולומביה, קטאר וונצואלה.

ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן אקוודור. רויטרס
מעצבן את האקוודורים. קרויף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully